تیم شمس آذر با هدایت سعید دقیقی روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور با دو گل تیم چادر ملو را در یزد شکست داد.

شمس آذر و دقیقی،  تهاجمی ترین تیم فوتبال باشگاهی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه شمار امتیازات تیم شمس آذر را به عدد 27 رساند و اکنون با 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم خیبر در صدر جدول قرار دارد. نکته جالب توجه در مورد تیم سعید دقیقی، تعداد گل های این تیم است. کمتر اتفاق افتاده در لیگ یک و حتی لیگ برتر معدل گل زده تیمی بیش از عدد دو باشد. این تیم با 28 گل زده در 13 بازی معدل گل زده 2.15 را در هر بازی برای خود به ثبت رسانده است و تهاجمی‌ترین تیم دسته اول به حساب می آید. این آمار نشان می دهد حضور شاگردان این مربی در صدر جدول بی‌دلیل نیست و تیم شمس آذر با شایستگی در رتبه نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد.

اختلاف تیم شمس آذر با دومین تیم تهاجمی لیگ یک یعنی استقلال خوزستان 10 گل است. شاگردان سیروس پورموسوی که روز گذشته در دقایق پایانی بازی با یک گل برابر تیم خلیج فارس ماهشهر شکست خوردند، تابه‌حال 18 گل زده‌اند.

جالب است بدانید در لیگ برتر، تهاجمی‌ترین تیم گل‌گهر است که در 11 هفته سپری شده از بازی ها 17 گل زده است و معدل گل زده این تیم در هر بازی 1.54 است. همان‌طور که اشاره شد در فوتبال باشگاهی ایران کمتر تیمی معدل گل زده‌اش به عدد 2 می رسد یا از این عدد فراتر می رود، به این خاطر که معمولا سبک بازی تیم ها حتی در لیگ برتر تاکتیک دفاع و ضدحمله است. اما تیم شمس آذر با هدایت سعید دقیقی که در دوران بازیگری مهاجم بوده است، سبک متفاوتی را در پیش گرفته و سعی می‌کند، با فوتبال تهاجمی قدرت خود را به حریف دیکته کند و در نهایت با یک نتیجه خوب به پیروزی دست یابد.