گرت بیل، کاپیتان ولز، می‌گوید با وجود نگرانی‌هایی که درباره آمادگی‌اش مطرح شده او آماده است تا در جام جهانی سه 90 دقیقه کامل برای تیم ملی کشورش بازی کند.

بیل: برای سه 90 دقیقه در جام جهانی آماده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، شناخته‌شده‌ترین ستاره تیم ملی ولز و کاپیتان این تیم، می‌گوید هیچ مشکلی برای بازی کردن در جام جهانی ندارد و آماده است ظرف مدت 9 روز در هر سه مسابقه ولز در گروه B جام جهانی به صورت کامل و 90 دقیقه‌ای بازی کند.

بیل با اینکه به ثمر رساندن یک گل استثنایی در وقت‌های اضافه به باشگاهش لس‌آنجلس اف‌سی کمک کرد قهرمان جام MLS شود اما از زمان پیوستن به این باشگاه آمریکایی، حتی در یک مسابقه به عنوان بازیکن فیکس بازی نکرده است.

ولز دوشنبه هفته آینده اولین بازی‌اش در جام جهانی را مقابل آمریکا برگزار کرده و سپس به مصاف ایران و انگلیس خواهد رفت.

گرت بیل نگرانی‌های مطرح شده درباره آمادگی جسمانی‌اش را رد کرد و گفت:" کاملا آماده‌ام و منتظر شروع جام جهانی هستم. اگر لازم باشد سه بازی 90 دقیقه‌ای انجام بدهم کاملا حاضرم".

این صحبت‌های کاپیتان ولز در حالی مطرح می‌شود که او از پایان ماه سپتامبر تا امروز تنها 28 دقیقه در مسابقات رسمی فوتبال بازی کرده است. آخرین بازی کامل و 90 دقیقه‌ای بیل در روز 25 سپتامبر و در دیدار تیم ملی ولز مقابل لهستان اتفاق افتاد. پیش از آن هم بازی قبلی 90 دقیقه‌ای او به دیدار ولز و استرالیا در تاریخ 24 مارس برمی‌گشت.