لوئیس انریکه، مربی اسپانیا، شب گذشته اعلام کرد که در جریان جام جهانی همه اطلاعات مربوط به تیمش را از کانال توییت خود در اختیار مردم قرار خواهد داد.

اقدام ریسکی انریکه: مربی اسپانیا است ری مر شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها پنج روز دیگر به شروع جام جهانی باقیمانده و اسپانیا کاملا آماده رویارویی برابر رقبای خود به نظر می رسد. لاروخا در گروه آلمان، ژاپن و کاستاریکاست و یکی از مدعیان قهرمانی نیز محسوب می شود. فهرست نهایی لوئیس انریکه و خط خوردن راموس انتقاداتی را به همراه داشت ولی بسیاری معتقدند که اسپانیا می تواند حداقل تا نیمه نهایی صعود کند.

انریکه که منتقدان خاص خود را دارد، شب گذشته خبر داد که کانال توییچ خود را باز کرده و از این پس تمام اطلاعات مربوط به لاروخا در جام جهانی را مستقیما در اختیار مردم قرار خواهد داد و با هواداران به این شکل ارتباط زنده و مستقیم خواهد داشت. این حرکت انریکه در آستانه جام جهانی با استقبال رسانه های اسپانیایی و مردم این کشور مواجه شده اما برخی نیز معتقدند که حرکت او ریسکی است و در صورت ناکامی تیم در جام جهانی می تواند برای او تبعاتی داشته باشد.

گوتی، ستاره سابق رئال و تیم ملی اسپانیا در این رابطه گفت:«من با این اقدام موافقم و معتقدم انریکه به این شکل قصد دارد تمرکز و توجه بازیکنانش را روی جام جهانی حفظ کند و خود مستقیما پاسخگوی انتقادات باشد اما باید دید اگر تیم در یک بازی نتیجه نگیرد، انریکه چطور می تواند انتقادات هواداران را در توییچ مدیریت کند.»

توماس رونسرو، سردبیر نشریه آاس، عقیده ای دیگر دارد. او که از مخالفان انریکه است، گفت:«انریکه همیشه دوست داشته در کانون توجهات باشد. او راموس را به همین دلیل دعوت نکرد چون راموس از او بزرگتر است و می توانست توجهات را به خود برگرداند. انریکه دوست دارد همه از او حرف بزنند و ورودش به دنیای استریمرها نیز به همین دلیل است.»