سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است با حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی اتفاقات خوبی در انتظار تیم ایران است.

مهاجری: مسئولیت نتایج ایران با کی‌روش است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری می‌گوید تیم ملی شرایط خوبی با کی‌روش دارد و می‌تواند با همدلی ایجاد شده نتیجه بگیرد.

نظر شما درباره لیست تیم ملی و نفرات دعوت شده چیست؟

اول از هرچیز باید بگویم که مسئولیت همه چیز بر عهده‌ی آقای کیروش است و ایشان با تفکرات خودشان طبق سیستم و استراتژی که دارند بازیکنان را انتخاب کردند و باید به او احترام گذاشت. امیدوارم تیم ملی کشورمان با این نفرات بتواند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد و در پایان جام حسرتی بر دل تیم ملی و مردم عزیزمان نمانده باشد.

سومین حضور تیم ملی با کیروش در جام جهانی باز هم با بازی‌های تدافعی همراه خواهد بود؟

متاسفانه بعد از صعود به جام جهانی فوتبال ما مسیر خوبی پیدا نکرد، اختلاف نظرها و دو دستگی‌ها شرایط و جو بدی را درست کرده بود اما با بازگشت آقای تاج و انتخاب آقای کی‌روش که با توجه به زمان کم باقی مانده بهترین انتخاب بود، یک همدلی و ثبات در فدراسیون حاکم شد و حاصل تمام این اتفاقات دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال بود که تیم ما بسیار خوب بازی کرد و در بازی آینده مقابل تونس هم احتمالا کی‌روش از سبک بازی و نفرات اصلی خود رو نمایی خواهد کرد. البته با تمام این صحبت ها باید بگویم که تیم ما باید آماده سازی خیلی بهتری را انجام می‌داد ولی ما به این کم و کاستی ها عادت کرده ایم و روی غیرت بچه‌های تیم حساب باز کرده ایم.

تیم شما هم دو ملی‌پوش جوان داشت آریا برزگر و سینا عبدالهی، نظرتان درباره این دو نفر چیست؟

اینکه دو نفر از نفت مسجد سلیمان بتوانند در مسیر جام جهانی به تیم ملی کمک کنند باعث افتخار این شهر است و امیدوارم این شروع یک راه جدید باشد و از این پس بازیکنان جوان زیادی به تیم ملی کشورمان دعوت شوند زیرا سرمایه گذاری روی جوانان همیشه بازخورد مثبتی خواهد داشت. برزگر در بازی اخیر تیم ملی هشتاد دقیقه بازی کرد و امیدوارم در آینده هم به او و سایر جوانان فرصت بازی برسد.

اوضاع نفت مسجدسلیمان چطور است؟

حقیقت این است که اینجا مشکلاتی وجود دارد اما شرایط رو به بهبود است، به آینده امیدواریم و همانطور که سری قبل به این تیم آمدم و بین مدیریت، بازیکنان و هواداران همدلی به وجود آمد که در نهایت منجر به ماندگار شدن نفت در لیگ برتر شد، این بار هم این اتفاق رخ دهد و باز هم موجبات شادی مردم مسجدسلیمان را فراهم کنیم

شنیده شده شما امیرحسین کریمی و عقیل کعبی را اخراج کردید، این مسئله صحت دارد؟

ما دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادیم چراکه یک سری بازیکنان مسئولیت پذیری خوبی نداشتند و امیدواریم با این کار به خودشان بیایند تا با هم تیم را به مسیر درستش برگردانیم.