با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه ایران را به صورت زنده از “ورزش سه” دنبال کنید.

لحظه به لحظه همراه با تیم ملی در قطر (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

تیم ملی ایران از امروز (۲۴ آبان) کار خود را همراه با تمامی بازیکنان در کمپ تمرینی الریان آغاز کرد. تمرین نوبت صبح ساعت ۱۱ به وقت تهران و تمرین نوبت بعد از ظهر که بیشتر مربوط به کارهای تاکتیکی بود از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد و به پایان رسید.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

24 آبان 1401 ساعت 19:16

سامان قدوس در مصاحبه با سایت باشگاه برنتفورد گفت: جام جهانی قبل ما در یک گروه بسیار سخت چهار امتیاز گرفتیم، خیلی به صعود نزدیک بودیم و البته فقط می‌خواهیم این زمان را پشت سر بگذاریم. این دوره نیز گروه سختی است، اما فکر می‌کنم ما بازیکنان بهتری داریم، بالغ‌تر هستیم و اکنون تجربه داریم.

وقتی از او پرسیده شد که بیشتر منتظر کدام بازی است، گفت: البته بازی اول (انگلیس) برجسته است. ما در برابر انگلیس، یکی از بهترین تیم های جهان بازی می‌کنیم و برای من، این بازی عالی برای شروع است. باید به مصاف بهترین تیم برویم و سعی کنیم خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم که برای رقابت آنجا هستیم.

24 آبان 1401 ساعت 19:10

وحید امیری در مصاحبه با شبکه بین اسپورت گفت: خیلی هیجان‌زده و مشتاق آغاز تورنمنت هستیم. می‌خواهیم تمام سعی خود را کرده و هواداران خود را خوشحال کنیم. قبل از اینکه به دوحه بیاییم، به‌خوبی برای بازی با انگلیس آماده شده‌ایم. با تیمی قوی روبرو می‌شویم اما همه‌چیز در فوتبال ممکن است.

24 آبان 1401 ساعت 19:08

بازیکنان و اعضای تیم ملی در قطر نونوار شده‌اند. پیراهن تمرینی قرمز برای بازیکنان، طوسی برای گلرها، سرمه‌ای برای کادر و البته تی‌شرت یقه‌دار سرمه‌ای را برای اولین بار تن کی‌روش و اعضای کاروان می‌بینیم.

24 آبان 1401 ساعت 19:04