حسین کنعانی زادگان در شرایطی با تیم ملی راهی قطر شد که کسی شکی در حضورش در جام جهانی نداشت.

کنعانیِ کمپانی با ماموریت مهار هری کین؟ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کنعانی یکی از آماده‌ترین مدافعان وسط فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است. او پس از بازگشت به پرسپولیس در لیگ نوزدهم در مسیر درخشش بیشتر قرار گرفت و در این راه کم افت بوده است.

این مدافع برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فراخوانده شده بود و در یک بازی دوستانه مقابل ترکمنستان به میدان رفت. با این حال کنعانی مسیر طولانی و پر پیچ و خمی را برای تبدیل شدن به یک مدافع ثابت و مورد اعتماد در تیم ملی پشت سر گذاشت.

کنعانی در جام ملتهای ۲۰۱۹ مورد اعتماد کی‌روش قرار گرفته بود و حالا یک تورنمنت بزرگ ملی دیگر را تجربه خواهد کرد. این بازیکن در مسیر صعود به جام جهانی قطر نیز مدافع فیکس تیم دراگان اسکوچیچ بود و نقش پررنگی در صعود ایران داشت.

کنعانی که در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند عملکرد درخشانی در دو فصل اخیر با پیراهن الاهلی داشته است و امروز به کشوری سفر کرد که با جو بازی در آن آشنا است.

حسین امروز با روحیه بالا در آخرین تمرین تیم ملی حاضر شد و شاید کی‌روش تردید خاصی برای بازی دادن به او به عنوان بازیکن ثابت مقابل ستاره‌های انگلیس، امریکا و ولز نداشته باشد. او احتمالا در بازی اول ماموریت مهار هری کین را خواهد داشت.