سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین، از مقایسه مدام لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا ناراحت است.

آگوئرو: نباید مسی را با مارادونا مقایسه کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسی در حالی قدم به جام جهانی 2022 قطر خواهد گذاشت که این احتمالا آخرین جام جهانی او است و امیدوار است که بتواند جام قهرمانی را به همراه تیم ملی آرژانتین بالای سر ببرد.

این ستاره پاری سن ژرمن پیش از این موفق شده است قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را پس از سال‌‌ها برای آرژانتین به ارمغان بیاورد و حالا امیدوار است که بتواند این افتخار را در جام جهانی هم تکرار کند تا افتخاراتی که پیش از این مارادونا برای تیم ملی کشورش به دست آورده بود را تکرار کرده باشد. 

این دو بازیکن در طول این سال‌ها همواره با هم مقایسه شدند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند اما آگوئرو معتقد  است که مطرح کردن چنین مقایسه‌هایی به صورت کلی اشتباه است. 

او که اخیرا به دلیل مشکل قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد به سایت استیک گفت:« من هرگز از این مقایسه‌ها خوشحال نبودم. مسئله این نیست که چه بازیکنی بیشتر نماد آرژانتین است. ما باید واقعا از مطرح کردن چنین مقایسه‌هایی عبور کنیم.»

این بازیکن سابق منچسترسیتی با اشاره به درخشش هر دو بازیکن در ترکیب تیم ملی کشورش اظهار داشت:« ما باید بدانیم که هرکدام از آنها جایگاه خودشان را در قلب مردم آرژانتین دارند. من دوست دارم به این فکر کنم که ما چقدر خوشبخت بودیم که این دو بازیکن را در زمان خودشان داشتیم، بازیکنانی که همیشه بهترین بازیکنان تاریخ هستند.»