جیمز مدیسون، ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس، مدعی شد هرگز از بازگشت به تیم ملی ناامید نشده است.

وقتی به تیم دعوت شدم همه گریه کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی منتهی به جام جهانی بود که جیمز مدیسون در ترکیب لسترسیتی دچار مصدومیت شد و در ابتدا به نظر می رسید او این تورنمنت را از دست داده است. اما در نهایت جیمز مدیسون در حال حاضر در حال تمرین با دیگر بازیکنان این تیم در قطر است. حالا جیمز مدیسون در مورد بازگشت به اردوی سه شیرها و البته لحظه شنیدن خبر دعوت شدنش به جام جهانی صحبت کرده است.

جیمز مدیسون گفت: "از زمانی که مصدوم شدم مورد آزمایش قرار گرفتم و نتیجه مثبت بود. مشکل خاصی وجود نداشت و من باید با کادر پزشکی در قطر کار کنم. هرگز احساس نکردم که شانس بازگشت به تیم ملی را از دست داده ام. بارها بوده که خوب بازی کرده و در لیست نهایی انتخاب نمی شوید. همه چیز معطوف به داشتن طرز فکر درست و انگیزه فراوان برای رسیدن به هدف است و هرگز نباید تصور کرد این در بسته شده است.

در دوران حضور گرت ساوت گیت و در گذشته بارها دیده‌ایم که او زمانی بازیکنان را دوباره دعوت می کند که آماده باشند. دوری ام از تیم ملی منجر به افزایش میل به بازگشت و استفاده از این طرد شدن به عنوان انگیزه ای برای حضور دوباره در اردوی تیم بود. هرگز حس تلخ و بدی به من دست نداد و می دانم سرمربی بازیکنان بااستعداد زیادی در اختیار دارد. هدفم این بود که نشان دهم می‌توانم در این سطح نیز برای او بازیکن مهم باشم."

جیمز مدیسون در ادامه مدعی شد وقتی به خانواده اش گفت که به لیست نهایی جام جهانی دعوت شده، اشک آنها سرازیر شده است. او در ادامه افزود: "پدرم که آدمی نیست که معمولا گریه کند نیز اشک ریخت. سالها بود گریه او را ندیده بودم. البته این اشک شادی بود و خانواده و والدین شما نیز در این ماجراجویی کنار شما هستند. در سال‌های گذشته که از تیم کنار گذاشته شده بودم، این ناامیدی به خانواده نیز سرایت کرده بود.

اما حالا در نقطه مقابل حس شادی وجود دارد. بعد از تمرین می خواستم آنها را ببینم. پس به کاونتری رفته و با خانواده ام شام خوردم. آن لحظه محبوب من برای همیشه خواهد بود. البته تماس تلفنی گرت ساوت گیت یک راز است و من نمی‌توانم به شما بگویم او چه گفت.

در ادامه مدیسون اعتراف کرد که نگران بود تماس ساوت‌گیت حاوی خبر بدی باشد. او گفت: من برای شنیدن خوب یا بد داستان کمی آماده بودم. من به رخ دادن بهترین اتفاق امیدوار و البته اما برای بدترین خبر نیز آماده بودم. من سه سال است که در تیم غایب بودم. ساده لوح نیستم و می دانم که شرایط چگونه است. در نهایت باید بگویم این تماس را فراموش نمی‌کنم."