مدیران تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران با محرومیت دو جلسه ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند.

محرومیت دو جلسه ای برای مدیران پیکان و فولاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز احکام جدیدی را درباره مسائل پیش آمده در مسابقات مختلف اعلام کرد که دو حکم این کمیته درباره محرومیت دو تن از مدیران لیگ برتر است.

بر اساس حکم کمیته انضباطی سیدمحمدعلوی مدیر تیم فولاد و همچنین رضا رهقی مدیر تیم پیکان با محرومیت دوجلسه ای مواجه شده اند.

در حکم صادر شده برای علوی آمده است: « محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه های سراسر کشور محروم و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

همچنین کمیته انضباطی در حکم خود برای رهقی نوشته است:«مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر برگزار و از سوی رضا رهقی مدیر تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد رخ داد. وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند این رقابت‌ها تجدید نظر است.»

گفتنی است؛ احکام صادر شده برای رهقی و علوی قابل تجدید نظر است و باید دید با اعتراض آنها به کمیته استیناف چه اتفاقی درباره رای انضباطی شان رخ خواهد داد.