رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی قرار است روز شنبه به واشنگتن سفر کند و در آنجا با مقام‌های ارشد آمریکایی درباره موضوع ایران صحبت کند.

سفر مقام ارشد رژیم صهیونیستی به آمریکا با محوریت موضوع ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی قرار است روز شنبه به واشنگتن سفر کند و در آنجا با مقام‌های ارشد آمریکایی درباره موضوع ایران صحبت کند.

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه برای دیدار با مقام‌های آمریکایی به واشنگتن سفر می‌کند.

این دومین سفر کوخاوی به آمریکا از زمان تصدی این پست به شمار می‌آید.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که موضوع امنیت منطقه‌ای که در راس آن موضوع ایران و تقویت همکاری نظامی میان اسرائیل و آمریکا بوده، از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این سفر خواهد بود.

این سفر در پی دیدارها و گفت‌وگوهای مختلف اخیری است که این اواخر میان رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و مقام‌های ارشد نظامی آمریکا برگزار شده است.

هفته پیش نیز «میشائیل اریک کوریلا» فرمانده ستاد تروریستی مشترک ارتش آمریکا برای چهارمین بار طی سال جاری میلادی با مقام‌های ارتش رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

«مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز طی دو سال گذشته سه بار به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است.

آخرین سفر وی نیز در سپتامبر 2022 و برای حضور در کنفرانس بین‌المللی نوآوری عملیاتی بوده که وی در این کنفرانس نیز به سخنرانی پرداخت.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، کوخاوی در جریان سفر پنج روزه خود به آمریکا با این مقام‌ها دیدار خواهد کرد: «میشائیل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن، «جیک سالیوان»‌ مشاور امنیت ملی آمریکا، «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و تعداد دیگری از مقام‌های ارتش نیروهای مسلح آمریکا.