وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.

سجادی: بیشتر از همیشه به صعود ایران امیدوارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیدحمید سجادی وزیر ورزش که برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای دیدار ایران و انگلیس به دوحه سفر کرده، در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت توضیحاتی را درباره شرایط ایران ارائه کرد.

او که در غیاب رییس جمهور به قطر رفته و نماینده دولت ایران در جام جهانی محسوب می‌شود، درباره شرایط ایران در جام جهانی گفت: «این دوره از جام جهانی نه تنها به صعود تیم ملی ایران امیدوارم بلکه برای کیفیت بالای تیم ملی امیدوار هستم.»

وزیر ورزش صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «این دوره با دوره‌های قبلی متفاوت است چون در میانه فصل باشگاهی برگزار می‌شود. به هر حال شرایط سختی وجود دارد. دو تیم ملی عربستان و قطر شرایط متفاوتی داشتند چون زودتر لیگ‌های خود را توانستند تعطیل کنند اما بقیه تیم‌ها لژیونر داشتند و نتوانستند زمان زیادی کنار هم داشته باشیم.»

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا روند آماده سازی تیم ایران خوب بوده، تاکید کرد: «اولین بازی تدارکاتی را کانادا لغو کرد. سپس با الجزایر بازی کردیم و در ادامه اردوی اتریش را داشتیم که با سنگال و اروگوئه بازی کردیم. در پایان هم با نیکاراگوئه و تونس بازی تمرینی و دوستانه داشتیم.از نهایت توانمان در این زمینه استفاده کردیم تا تکلیفی روی زمین نماند.»