نیمه اول دیدار ایران برابر انگلیس به بدترین شکل ممکن برای کی‌روش و شاگردانش پیش رفته و حالا همه نگران رقم خوردن نتیجه‌ای تلخ‌تر در پایان نیمه دوم هستند.

انگلیس 3 - ایران صفر: وضعیت قرمز در دوحه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" بعد از ماه‌ها انتظار، دیدار حساس ایران برابر انگلیس از راه رسید و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به صورت زنده تماشاگر این مسابقه هستند. دومین بازی جام جهانی 2022 قطر در شرایطی بین ایران و انگلیس در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار  می‌شود که حساسیت‌های بسیار زیاد این مسابقه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

اما این بازی در نیمه اول اصلا مطابق انتظارات کارلوس کی‌روش پیش نرفت و با یک تعویض اجباری در اثر مصدومیت بیرانوند، تیم ایران به شوک فرو رفت و فشار بی‌امان انگلیس روی دروازه سرانجام در دقیقه 35 جواب داد و لوک شاو با ارسال تماشایی خودش بلینگهام را صاحب موقعیت کرد تا گران‌ترین بازیکن بوندسلیگا با یک ضربه سر تماشایی دروازه ایران را باز کند. در ده دقیقه بعدی دو بار دیگر توسط ساکا و استرلینگ شاهد باز شدن دروازه ایران بودیم تا در نهایت نیمه اول به مهیب‌ترین شکل ممکن برای ایران به پایان برسد.

در ادامه بروزترین اتفاقات و حواشی این مسابقه را به صورت زنده دنبال می‌کنید؛

 پوشش زنده خبری

30 آبان 1401 ساعت 17:19

درحالی که به وضوح شیرازه بازی ایران از هم پاشیده، روی سلسله‌ای از اشتباهات فردی هری کین با ارسال یک پاس عرضی، رحیم استرلینگ را در مقابل دروازه با حسینی تک به تک کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای سرضرب گل سوم را وارد دروازه ایران کند.

30 آبان 1401 ساعت 17:18

روی ارسال دقیقه 43 لوک شاو، هری مگوایر با یک ضربه سر توپ برا برای باکایو ساکا آماده کرد و ضربه والی این بازیکن پس از برخورد با طارمی به زیر طاق دروازه رفت تا حسینی برای دومین بار توپ را از درون دروازه خارج کند.

30 آبان 1401 ساعت 17:13

روی چندمین ارسال لوک شاو به محوطه جریمه، بلینگهام که از مرکز زمین خودش را به دهانه دروازه ایران رسانده بود، با یک ضربه سر دقیق دروازه حسینی را باز کرد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

30 آبان 1401 ساعت 17:00

کار ترکیبی فوق‌العاده بازیکنان انگلیس در دقیقه 30 بازی یک فرصت گلزنی عالی برای انگلیس به وجود آورد اما ضربه ماونت از روی خط شش قدم با اختلافی کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

30 آبان 1401 ساعت 16:58

روی یک ضدحمله بازیکنان انگلیس توسط ساکا پشت محوطه ایران صاحب توپ شدند که ضربه فنی این بازیکن با پای چپ در دقیقه 27 بازی توسط حسینی مهار شد.

30 آبان 1401 ساعت 16:55

علیرضا جهانبخش به دلیل خطای شدید روی لوک شاو، در بیست و چهارمین دقیقه مسابقه با کارت زرد داور مواجه شد.

30 آبان 1401 ساعت 16:55

بعد از وقفه پیش آمده در بازی به دلیل تعویض بیرانوند، بازیکنان ایران با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنند و کمی از فشار اولیه بازی روی آنها کاسته شده است.

30 آبان 1401 ساعت 16:50

سیدحسین حسینی در دقیقه 20 بازی به جای علیرضا بیرانوند، وارد زمین شد.

30 آبان 1401 ساعت 16:47

سرانجام علیرضا بیرانوند با صدا کردن روزبه چشمی، از او خواست تا درخواست تعویضش را به داور انتقال دهد. سید حسین حسینی که در مقابل سنگال نمایش درخشانی داشت، از لحظاتی دیگر در ترکیب ایران قرار می‌گیرد تا حساس ترین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را تجربه کند.

30 آبان 1401 ساعت 16:46

چیزی نزدیک به هفت دقیقه از زمان بازی صرف مصدومیت بیرانوند شد که به دلیل برخورد شدید، در ناحیه بینی دچار تورم شدید شده اما در هرصورت در زمین باقی ماند تا بازی در دقیقه 15 از سر گرفته شود.