علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران پس از واکنش شجاعانه ای که روی ارسال هری کین داشت بر اثر برخورد شدید با مجید حسینی مجبور به ترک زمین شد.

شوک زودهنگام به ایران: مصدومیت دلخراش بیرانوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی ده دقیقه ابتدایی دیدار مقابل انگلیس را با فشار زیاد حملات انگلیسی‌ها پشت سر گذاشت که در دقیقه 8 علیرضا بیرانوند روی برخورد سختی که با مجید حسینی داشت با مصدومیت شدیدی از ناحیه بینی مواجه شد.

در این صحنه انگلیسی‌ها پاس عمقی خود را برای هری کین ارسال کردند تا این بازیکن برخلاف انتظار در نقش سازنده گل و ارسال کننده به تیرک دوم ایران باشد؛ جایی که رحیم استرلینگ فقط چند صدم ثانیه تا ثبت اولین گل جام برای انگلیسی‌ها فاصله داشت ولی علیرضا بیرانوند برای زدن توپ گام برداشت و با نوک انگشتانش تاثیر کوچکی روی توپ گذاشت که سبب شد با اختلاف کمی توپ از بالای سر استرلینگ عبور کند.

پس از این صحنه اما اگرچه مگوایر همچنان خطرساز شد و توپ با فاصله کمی به تور دروازه برخورد کرد ولی برخورد اصلی در محوطه شش قدم ایجاد شد؛ جایی که بیرانوند پس از تاثیرگذاری روی ارسال هری کین برخورد سختی از ناحیه بینی با مجید حسینی داشت که در حال دنبال کردن مسیر توپ بود و آگاهی مناسبی از جهت حرکت هم‌تیمی‌اش نداشت تا بینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران دچار شکستگی شود.

پس از این برخورد شاهد توقف تقریبا هفت هشت دقیقه‌ای مسابقه بودیم و دکتر خانلری و دکتر شهاب کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران تمام تلاش خود را برای ریکاوری بینی آسیب دیده و مملو از خون بیرانوند به کار گرفتند و توانستند این بازیکن را پس از تعویض پیراهن دقایقی به بازی برگردانند اما پس از چند دقیقه بار دیگر بیرانوند روی زمین افتاد تا حسینی که گرم کردن را متوقف کرده بود دوباره از جای خود بلند شود و در دقیقه 16 جانشین بیرانوند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران شود.

دیدار ایران و انگلیس با تساوی بدون گل به دقیقه 25 رسیده است.