کارلوس کی روش در ترکیبی جالب توجه تیمش را مهیای اولین جدال مقابل انگلیس کرده است؛ ترکیبی که هرچند مطابق پیش بینی ورزش سه بود اما همچنان سوپ رایز های جالبی را شامل می شود.

ترکیب تیم ملی ایران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی با تغییراتی ویژه برخلاف تصور فوتبال دوستان تیمش را برای بازی مقابل انگلیس به میدان فرستاده است. جایی که او در بیشتر خطوط تغییرات زیادی داشته است. 

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند- صادق محرمی- احسان حاجی صفی- میلاد محمدی- علیرضا جهانبخش- مرتضی پورعلی گنجی- مهدی طارمی- روزبه چشمی- علی کریمی- مجید حسینی - احمد نورالهی

در دروازه تیم ملی علیرضا بیرانوند چهارمین حضورش در ترکیب تیم ملی و در جام جهانی را پشت سر خواهد داشت. او که در جام جهانی قبلی و در روسیه با مهار پنالتی رونالدو خبرساز شده بود، اکنون باید برابر خط حمله فوق العاده انگلیس به دنبال نمایش توانایی های خود باشد.

در قلب دفاعی مرتضی پورعلی گنجی در کنار مجید حسینی قرار خواهد گرفت. ترکیبی که در جام جهانی قبلی کنار هم قرار گرفته بودند و با شناخت مناسبی اکنون بار دیگر حاضر شده اند و باید دید مقابل انگلیس چه عملکردی خواهند داشت. 

نکته جالب اینکه در سیستم در نظر گرفته شده توسط کارلوس کی روش به عنوان سومین مدافع در قلب دفاعی و ترکیب تیم ملی حاضر شده است.

در سمت چپ دفاعی میلاد محمدی حاضر شده و در سمت دیگر هم صادق محرمی. دو بازیکنی که قطعا کار سختی برابر وینگرهای تهاجمی حریف خواهند داشت و باید دید فرصتی برای حضور در بخش هجومی نصیب آنها خواهند داشت. 

در خط میانی نیز علی کریمی در کنار احمد نوراللهی حاضر شده است. دو بازیکنی  که نقش پررنگی در این جدال خواهند داشت و باید نبض خط میانی و همچنین شرایط تاکتیکی تیم ملی را تحت کنترل خود در بیاورند. این در حالی است که احتمالا نوراللهی با فرصت بیشتری برای حضور در فاز تهاجمی همراه شود.

احسان حاج صفی نیز به عنوان وینگر چپ و علیرضا جهانبخش در سمت راست و به عنوان وینگر راست در همکاری با صادق محرمی خواهند بود.

در نهایت در خط حمله ایران را مهدی طارمی شکل خواهد داد. ستاره هجومی تیم ملی که در این بازی کار سختی برای عبور از سد دفاعی حریف پیش رو خواهد داشت و باید دید قادر است نمایش درخشانی که طی دو فصل اخیر در تیم باشگاهی اش به جا گذاشته را در استادیوم خلیفه و مقابل انگلیس نیز شکل دهد یا خیر.

تیم ملی ایران از ساعت 16:30 در استادیوم خلیفه و در دومین دیدار از جام جهانی قطر برابر انگلیس قرار خواهد گرفت.