هری کین امسال در لیگ جزیره تنها یک پاس گل داده ولی در 71 دقیقه و برابر ایران، 2 بار برای تیمش گلسازی کرد!

آمار متفاوت هری کین در لیگ جزیره و برابر ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس توانست 6 مرتبه دروازه ایران را باز کند اما کاپیتان سه شیرها سهمی در این تعداد گل بالا نداشت. هری کین که به دنبال گلزنی در دومین جام جهانی خود بود، تنها نظاره‌گر شادی پس از گل هم‌تیمی‌هایش بود.

با وجود عدم گلزنی برابر ایران، اما هری کین موفق شد 2 مرتبه برای تیم انگلیس گلسازی کند. او در وقت های تلف شده نیمه اول با یک حرکت دیدنی از سمت راست، رحیم استرلینگ را صاحب موقعیت کرد و ستاره چلسی نیز در محوطه 6 قدم توانست برای سومین بار، دروازه ایران را باز کند.

پاس گل دوم کاپیتان سه شیرها برای مارکوس رشفورد ساخته شد. روی یک ضدحمله و با استفاده حداکثری از جا ماندن مدافعان ایران، هری کین توانست با یک پاس خوب و دیدنی، بازیکن جوان منچستر یونایتد را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کند و رشفورد نیز با یک بغل پای ساده، دروازه حسینی را باز کرد.

هری کین در شرایطی توانست ظرف 71 دقیقه، دو مرتبه برای انگلیس گلسازی کند که این بازیکن در طول پانزده بازی برای تاتنهام و در لیگ جزیره، فقط یک بار توانسته است پاس گل بدهد.

در دیدار تاتنهام برابر لسترسیتی که اتفاقا آن بازی نیز با نتیجه 6 بر 2 به سود اسپرز به پایان رسید، هری کین پاس گل پنجم را برای سون هیونگ مین ساخته و پرداخته کرد و در طول 1338 دقیقه‌ای که امسال برای تیمش در لیگ جزیره به میدان رفته، آن یک مورد، تنها پاس گل او در این فصل بوده است.

با این وجود، هری کین ظرف تنها 71 دقیقه و در دیدار برابر ایران، 2 پاس گل داد تا عملکردی کاملا متفاوت را نسبت به بازی برای تاتنهام و تیم ملی انگلیس ارائه کرده باشد.