جمال موسیالا، ستاره آلمان، می‌گوید مقایسه او با لیونل مسی کار را برایش دشوار می‌کند.

موسیالا: مقایسه من با مسی دشوار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا در طول چند ماه اخیر نمایش درخشانی در ترکیب بایرن مونیخ ارائه کرده و همین موضوع تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

لوتار ماتئوس زمانی که این بازیکن موفق شد با 19 سال و 259 روز به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شود که 100 بازی با پیراهن بایرن انجام داده، او را با مسی مقایسه کرد و مدعی شد که توانایی آنها شبیه به هم است. 

این ستاره آلمانی حالا به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و آماده است تا از ساعاتی دیگر در اولین دیدار آنها در این مسابقات به مصاف ژاپن برود. 

موسیالا پیش از این بازی در گفتگو با اتلتیک درباره مقایسه با مسی اظهار داشت:« این باعث افتخار من است که با مسی مقایسه شوم اما چنین مقایسه‌ای بسیار دشوار است چون او در تمام طول دوران فوتبالش در بهترین سطح ممکن بازی کرده است.»

این ستاره بایرن مونیخ با تمجید از مسی اضافه کرد:« سبک بازی مسی و مقابله او با مدافعان به شکلی است که شما هرگز نمی‌دانید او قصد دارد در قدم بعدی چه حرکتی را انجام دهد. او همیشه صبر می‌کند تا شما حرکت اول را انجام دهید و سپس مسیر دیگری را انتخاب می‌کند.»

او از نیمار نیز تمجید کرد و گفت:« نیمار هم دقیقا چنین سبک بازی‌ای را دارد. آنها آرامش خاصی در حمل توپ دارند. انگار هرگز هیچ عجله‌‎ای ندارند. بسیاری از بازیکنان در انجام این کار استاد هستند اما من می‌توانم حس کنم که در این زمینه هنوز نیاز به پیشرفت دارم.»