راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز برابر این تیم به میدان خواهد رفت.

راب پیج: ایران برای پیروزی مقابل ولز قرار می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر باید فردا برابر تیم ملی ایران قرار بگیرد.

آنها در بازی اول موفق شدند با پنالتی دقایق پایانی گرت بیل پاسخ تک گل آمریکا را بدهند و با تساوی 1-1 بتوانند یک امتیاز از این بازی به دست آورند و حالا آماده هستند تا برای مقابله با شاگردان کارلوس کی‌روش به میدان بروند. 

پیج در نشست خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازیکنان اظهار داشت:« چند نفر از بازیکنان ما پس از بازی با آمریکا بسیار خسته بودند. بعضی از آنها در این بازی دچار گرفتگی از ناحیه ماهیچه شدند. جو آلن امروز تست آمادگی داد و حالا برای بازی آماده است. درباره او تصمیم نهایی را خواهیم گرفت اما سایر بازیکنان آماده حضور در میدان هستند.»

او همچنین درباره شرایط بیل و این احتمال که پس از 90 دقیقه بازی برابر آمریکا در بازی مقابل ایران نیمکت نشین باشد گفت:« قرار ندادن او در ترکیب کار دشواری است. او آماده است تا در این بازی هم در ترکیب ما حضور داشته باشد.»

سرمربی تیم ملی ولز درباره دیدار با ایران اضافه کرد:« ایران به زمین خواهد آمد تا نسبت به اتفاقاتی که در بازی برابر انگلیس رخ داد واکنش نشان دهد. آنها دیدارهای ما را بررسی کرده‌اند و می‌دانند چطور باید بازی کنند. هر دو تیم به این پیروزی نیاز دارند. ما هم به دنبال برد هستیم و بازی جذابی را در پیش خواهیم داشت.

ادامه دارد...