احمد کریمی اصفهانی گفت: امروز عربستان حتی افراد کم سن و سال را هم اعئام می کند و هیچکس در این کشور حق کوچکترین انتقادی ندارد اما غربی ها یک اظهارنظر در محکومیت عربستان نمی کنند اما می خواهند ایران را به عدم رعایت موازین حقوق بشر متهم کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غربی ها از یک سو ایران را متهم به عدم رعایت موازین حقوق بشری می کند و از سوی دیگر آژانس می گوید ممکن است پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت ارسال شود

احمد کریمی اصفهانی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «اینکه آژانس می گوید ایران باید در حوزه هسته ای روشنگری کند حرف تازه ای نیست. ما از روز اول با صداقت و شفافیت برخورد کرده ایم اما این آنها بودند که همیشه نیرنگ کردند و با تزویر با ایران برخورد کردند. امروز هم می بینیم توطئه های جدیدی علیه ایران می چینند و سعی می کنند ایران را به به عقب نشینی وادار کنند اما ما اهل عقب نیشنی نیستیم و این را غربی ها و به ویژه آمریکا باید بداند»

او ادامه داد: «آمریکا و غرب با برنامه هایی سامان یافته ماجرای ناآرامی ها در ایران را راه انداختند تا به زعم خود ایران را زیر بیشترین فشارها قرار دهند اما رسئا شده اند و خودشان هم فهیمده اند که از هم شکست خورده اند و دنیا هم فهیمده است جمهوری اسلامی با چنین طرح هایی تضعیف نمی شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «ببنید امروز عربستان حتی افراد کم سن و سال را هم اعدام می کند و هیچکس در این کشور حق کوچکترین انتقادی ندارد اما غربی ها یک اظهارنظر در محکومیت عربستان نمی کنند اما می خواهند ایران را به عدم رعایت موازین حقوق بشر متهم کنند که مشخص است همه اینها سیاست بازی است .و غربی ها اصلا اعتقادی به حقوق بشر ندارند».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «ما بارها گفته ایم که اهل مذاکره هستیم ولی همه چیزمان را تحویل غرب نمی دهیم. این هم آمریکا بود که همه چیز را بر هم ریخت و ایران به همه دنیا ثابت کرد که پای تعهداتش هست ولی اهل عقب نشینی و پذیرش زور هم نیستیم».

منبع: نامه نیوز