اولین دیدار از دور دوم گروه E بین دو تیم ژاپن و کاستاریکا برگزار خواهد شد.

گزارش زنده: ژاپن 0 - 0 کاستاریکا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، احتمالا ژرمن‌ها بیننده پر و پا قرص این بازی خواهند بود. جدالی که نتیجه آن به شدت روی سرنوشت صعود آلمان‌ها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. شاگردان هاجیمه موری‌یاسو در دور اول توانستند دومین شگفتی جام را خلق کنند و در حالی که با یک گل از آلمان عقب بودند توانستند با یک کامبک رویایی در برابر آن‌ها پیروز شوند. پیروزی ارزشمندی که حالا سرنوشت صعود از این گروه را در دستان سامورایی‌ها قرار داده است.

کاستاریکا در دور اول اجازه نداد سنگین‌ترین شکست جام به نام ایران و ثبت شود و با ارائه نمایشی مفتضحانه با هفت گل برابر اسپانیا شکست خورد. با توجه به نتیجه دور اول تصور می‌شود ژاپن برای پیروزی در این بازی به مشکل برنخورد و در صورت پیروزی سامورایی‌ها پس از فرانسه دومین تیم صعود کننده به دور حذفی لقب می‌گیرند و از بین اسپانیا و آلمان یک تیم باید خیلی زودتر از حد تصور با جام خداحافظی کند.

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی ژاپن و کاستاریکا در همین صفحه از "ورزش سه" باشید.

جام جهانی 2022 قطر - گروه E

ورزشگاه: استادیوم احمد بن علی

داور: مایکل اولیور از انگلستان

تیم ملی ژاپن:

شویچی گوندا، میکی یامانه، کو ایتاکورا، مایا یوشیدا، یوتو ناگاتومو، واتارو اندو، هیدماسا موریتا، یوکی سوما، آیاسه اوئدا، دایچی کامادا، ریتسو دوآن

سرمربی: هاجیمه موری‌یاسو

تیم ملی کاستاریکا:

کیلور ناواس، کیشر فولر، اسکار دوآرته، فرانسیسکو کالوو، جرسون تورس، بریان اوویدو، کلسو بورگس، یستین تیه دا، ژوئل کمپل، کندال واستون و آنتونی کنترراس

سرمربی: لوئیس سوارز

ساعت 13:30 به وقت ایران

⏱لحظات حساس:

در دقیقه ۱۴: ناگاتومو با ارسالی بلند توپ را به منطقه راست زمین برد و ریتسو دوآن پس از ورود به محوطه جریمه کاستاریکا یک پاس عرضی زیبا فرستاد اما توپ از جلوی پای بازیکنان ژاپن عبور کرد.

در دقیقه ۱۹: بازیکن ژاپن با یک پاس عمق دفاع کاستاریکا را هدف قرار داد که ناواس با خروج به موقع مانع گلزنی مهاجم حریف شد.