در شرایطی که همه انتظار پیروزی بلژیک مقابل مراکش را می‌کشیدند، شیرها با یک بازی حساب شده با دو گل زده و بدون گل خورده بلژیک را از پیش رو برداشتند.

مراکش 2 - بلژیک صفر : شادی و شعف و شگفتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" مراکش مزد شجاعت و تداوم تمرکز روی مسابقه را بالاخره امروز در مقابل تیم دوم رنکینگ فیفا گرفت. آنها در بازی قبلی هم فینالیست قبلی جام جهانی را متوقف کرده بودند و به نظر کارشناسان لایق سه امتیاز بازی بودند. شیرهای آفریقا امروز هم در نیمه اول به خوبی تیم پرستاره بلژیک را کنترل کردند و اجازه خلق موقعیت را به بلژیک ندادند. آنها در در اواخر نیمه اول روی یک کار تمرین شده دروازه بلژیک را باز کردند اما داور گل آنها را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم تعویض‌های طلایی و در آن لحظه سوال برانگیز از مربی مراکشُ روند جریان بازی را عوض کرد. 

آنها مشابه ضربه ایستگاهی نیمه اول با ضربه بازیکن تعویضی خود عبدالحمید سبیری موفق شدند دروازه بلژیک را باز کند. در ادامه بلژیک دست به حمله زد و هر چه در چنته داشت رو کرد اما کاری از پیش نبرد و گل دقایق پایانی ابوخلال دیگر بازیکن تعویضی نماینده آفریقا آب سردی بر پیکر دی بروینه و تیم بلژیک بود. حالا با این نتیجه بازی‌های روز آخر این گروه جذاب تر از قبل شده است.ر تمرین شده دروازه بلژیک را باز کردند اما داور گل آنها را مردود اعلام کرد. 

در نیمه دوم تعویض‌های طلایی و در آن لحظه سوال برانگیز از مربی مراکشُ روند جریان بازی را عوض کرد. آنها مشابه ضربه ایستگاهی نیمه اول با ضربه بازیکن تعویضی خود عبدالحمید سبیری موفق شدند دروازه بلژیک را باز کند. در ادامه بلژیک دست به حمله زد و هر چه در چنته داشت رو کرد اما کاری از پیش نبرد و گل دقایق پایانی ابوخلال دیگر بازیکن تعویضی نماینده آفریقا آب سردی بر پیکر دی بروینه و تیم بلژیک بود. حالا با این نتیجه بازی‌های روز آخر این گروه جذاب تر از قبل شده است.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه F

ورزشگاه: الثمامه (دوحه) - ساعت ۱۹:۳۰ - تماشاگر:

داور: سزار راموس(مکزیک)/ کمک‌ها: آلبرتو مورین مندز و میگل هرناندز (مکزیک) ،‌ داور چهارم:  یوشیمی یاماشیتا (ژاپن)/ داور ویدیویی: فرناندو گوئررو (مکزیک)

تیم ملی بلژیک:

کورتوآ، آلدروایلد، فرتونگن، کاستانیه،تورگان هازارد (۷۵ لیندرو تروسارد)، ویتسل،ادن هازارد (۶۰ دریس مرتنز)،توماس مونیه (۸۱ روملو لوکاکو)،آمادو اونانا (۶۰ یوری تیلمانس)، دی بروینه، میچی باتشوایی (۷۵ شارل د کتلار)

سرمربی: روبرتو مارتینز

تیم ملی مراکش:

یاسین مونیر، نایف اگرد، رومین سایس،اشرف حکیمی (۶۸ یحیی عطیات الله)، نصیر مرزاوی، عزالدین اوناحی (۷۸ جواد ال یمیغ)، سوفیان آمرابات،سلیم عماله (۶۸ عبدالحمید سبیری)، حکیم زیاش، سوفیان بوفال (۷۲ زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری (۷۳ عبدالرزاق حمدالله)

سرمربی: ولید الرکراکی