گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.

گری لیش و پاسخ به نویل در حمایت از ساوت  گیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، جک گریلیش معتقد است که گرت ساوتگیت با هیچ یک از اعضای تیم انگلیس مشکلی ندارد و او به ادعاهای مطرح شده توسط گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس پاسخ داد.

ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از سوی بسیاری از جمله نویل، به دلیل عدم به خدمت گرفتن فیل فودن، هافبک خود در جریان تساوی بدون گل روز جمعه مقابل آمریکا در جام جهانی مورد انتقاد قرار گرفت. نویل که سابقه 85 بازی ملی دارد و به عنوان کارشناس برای ITV صحبت می کرد، گفت: "فیل فودن یک استعداد واقعی است و احساس می کنم باید بازی کند. او باید در ترکیب تیم استفاده شود و به هماهنگی با تیم برسد. حتی امروز صبح از خواب بیدار شدم و به این فکر کردم که آیا اتفاقی در تمرین تیم رخ داده است؟

با این حال، گریلیش گفت که ساوت‌گیت هیچ گونه مشکلی با بازیکنان ندارد چرا که خودش در موقعیتی مشابه با فودن در یورو 2020 بود. او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: اگر او مشکلی داشت، آن‌ها در مورد آن می‌دانستند. من چیزی ندیدم، شاید گری نویل گفته باشد که پشت صحنه چیزی در حال رخ دادن است. مردم سال گذشته و یا دو سال پیش همیشه می‌گفتند او با من مشکل دارد و بعد من می‌آیم و مثل این است که «او الان جک را دوست دارد، نفر بعدی کیست؟». فیل بازی نکرد پس حتما با او مشکلی دارد اما اینگونه نیست.

"او با همه ما یکسان صحبت می کند. فیل آن شب بازی نکرد اما او همچنان با فیل همان گونه رفتار می‌کند که با من یا هری کین است، او با کسی مشکلی ندارد."

انگلیس با نتیجه 6-2 ایران را شکست داد تا بهترین شروع خود را در جام جهانی داشته باشد و سپس در مقابل ایالات متحده متوقف شد. شاگردان ساوت‌گیت با چهار امتیاز از دو بازی، در صورتی که روز سه‌شنبه در ورزشگاه احمد بن علی از ولز با چهار گل شکست نخورند، به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود خواهند کرد.

این باعث نشد که ساوتگیت به خاطر انتخاب تیمش مورد انتقاد قرار گیرد، اما گریلیش اضافه کرد: "بعضی اوقات فکر می کنم هر اتفاقی که در انگلیس بیفتد، همیشه چیزی وجود دارد.

ما شش گل زدیم و از زمان برش نان بهترین بازیکن بودیم و بعد از آن 90 دقیقه گل نزدیم و این پایان دنیاست.