هلند برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم نخست و قطر برای حفظ شأن میزبان جام جهانی، به مصاف هم می روند.

گزارش زنده، قطر 0 - هلند 0
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قطر که رویاهای بزرگی برای جام جهانی 2022 در سر داشت، به عنوان اولین میزبان تاریخ جام جهانی شناخته شد که پس از 2 دیدار ابتدایی این تورنمنت، از دور رقابت ها کنار رفت و با 2 شکست، عملکرد ضعیفی را در این رقابتها به ثبت رساند.

شاگردان فلیکس سانچز هرگز نتوانستند از فرصت میزبانی استفاده کنند و حالا در دیدار سوم خود، تنها برای حفظ شأن و شخصیت خود به دنبال پیروزی برابر هلندی هستند که هنوز صعود خود به دور بعدی را قطعی نکرده اما با یک تساوی نیز می تواند جواز حضور در دور بعدی را به دست بیاورد.

اتفاقات عجیب و غیرمنتظره ای باید رخ دهد تا هلند از جام خداحافظی کند. مثلا آنها با اختلاف 2 گل و یا بیشتر برابر قطر مغلوب شوند و سنگال نیز حداکثر با اختلاف یک گل از سد اکوادور عبور کند که در آن صورت، لاله های نارنجی با جام وداع می کنند که کمی بعید به نظر می رسد.

جام جهانی 2022 قطر - گروه A

ورزشگاه: استادیوم البیت - ساعت 18:30 به وقت ایران

داور: باکاری گاساما / کمک داور اول: الویس نوپوئه / کمک داور دوم: محمد احمد کمال

تیم ملی قطر:

مشعل برشم – پدرو میگل – بوعلام خوخی – همام احمد – اسماعیل محمد – عبدالعزیز حاتم – حسن الهیدوس – عصام مادیبو – معز علی – اکرم عفیف

تیم ملی هلند:

آندریس نوپرت – یورین تیمبر – ویرجیل فن دایک – ناتان آکه – دیلی بلیند – مارت درون – فرنکی دی یونگ – دنزل دومفریس – دیوی کلاسن – ممفیس دپای – کودی کاگپو