اروین انگاپت و برونو رزنده دیدار برزیل و کامرون را با هم تماشا کردند.

برزیل- کامرون و این دو هوادار ویژه والیبالی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در چارچوب آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی دو تیم برزیل و کامرون به مصاف هم رفتند. شاگردان تیته پیش از این صعود خود به مرحله حذفی جام جهانی را قطعی کرده بودند، در حالی که تیم آفریقایی همچنان برای صعود امیدوار بود.

برزیل در مسابقه دیشب از ترکیب دوم خود استفاده کرده بود و در سمت مقابل هم مطابق پیش‌بینی کامرون انگیزه‌های زیادی برای پیروزی داشت. در نهایت هم این بازی با گل دقیقه ٩٢ وینسنت ابوبکر به سود کامرون خاتمه یافت اما با توجه به شکست صربستان برابر سوییس، آن ها در جایگاه سوم قرار گرفته و با جام جهانی وداع کردند.

اما برزیل و کامرون شب گذشته دو هوادار ویژه داشتند. اروین انگاپت و برونو رزنده، دو فوق ستاره دنیای والیبال دیشب این جدال را در کنار هم تماشا کردند. مطابق انتظار کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در این بازی از کشورش حمایت می کرد اما نکته جالب در رابطه با انگاپت بود. ستاره والیبال فرانسه پیراهن تیم ملی کامرون را بر تن کرده  بود و در بازی دیشب از این تیم حمایت می کرد. انگاپت اصلیتی کامرونی دارد و دلیل حمایت او از این تیم نیز همین بوده است.

گفتنی است اروین انگاپت و برونو رزنده دو فوق ستاره والیبال دنیا در سری‌آ و باشگاه مودنا هم‌تیمی هستند و دوستی نزدیکی بین آن ها وجود دارد.