اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است مانوئل نویر نباید دیگر دروازه بان ثابت تیم ملی آلمان باشد.

اولین خواسته از فلیک: تکلیف نو یر را روشن کن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در این دوره جام جهانی نیز عملکرد چندان خوبی نداشته و بدون ثبت حتی یک کلین شیت و دریافت پنج گل در سه بازی، یکی از دلایل حذف زودهنگام تیم ملی آلمان لقب گرفت. البته نویر بعد از آخرین دیدار تیمش مقابل کاستاریکا صریحا اعلام کرد قصدی مبنی بر خداحافظی از تیم ملی آلمان ندارد و اشتفان افنبرگ مدعی شد این هانسی فلیک است که باید تغییراتی ایجاد کرده و در مورد آینده این سنگربان پرافتخار تصمیم بگیرد.

اشتفان افنبرگ گفت: "هانسی فلیک باید به سرنوشت مانوئل نویر و آینده دروازه تیم ملی فکر کند. ما می‌توانیم خوشحال باشیم و افتخار کنیم که همچنان نویر را درون دروازه تیم ملی آلمان در اختیار داریم. او انقلابی در دروازه‌بانی ایجاد کرد، اما در سال های اخیر مصدومیت‌های فراوانی را نیز تجربه کرده و بازگشت در این سن و سال به فرم همیشگی، کار آسانی نیست.

نویر بعد از اتمام جام جهانی اعلام کرد که به کارش ادامه خواهد داد و در واقع قصدی مبنی بر خداحافظی از رده ملی، ندارد اما اکنون تصمیم گیری بر عهده هانسی فلیک است. او باید یک سیگنال واضح ارسال کند، زیرا بازیکنان نمی توانند خودشان تصمیم بگیرند و جایگاه نویر در ترکیب اصلی دیگر نباید دست نیافتنی باشد. ما مارک آندره تراشتگن و کوین تراپ را به عنوان ذخیره نویر برای پست دروازه بان داریم. همچنین یک سال و نیم قبل از آغاز رقابت های یورو، این می تواند یک سیگنال و نشانه برای هواداران تیم ملی آلمان نیز باشد."