ستاره خط دفاعی کرواسی ضمن تمجید از لوکا مودریچ گفت که او کاپیتان و اطمینان بخش آنها در تیم ملی است.

گواردیولا: وقتی مودریچ را دارید، از هیچ چیز نمی‌ترسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یوشکو گواردیول، ستاره خط دفاعی تیم ملی کرواسی به یکی از بازیکنان پرسوژه جام جهانی قطر تبدیل شده است. مدافع تنها بیست ساله کرواسی که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان دنیا مدعی‌اند به زودی به گران‌ترین مدافع جهان تبدیل خواهد شد.

او که عملکرد فوق‌العاده‌ای در تیم لایپزیش داشت، مطابق انتظار با حضور در تیم ملی کرواسی هم به نمایش خوبش ادامه داد و از ارکان اصلی صعود کرواسی به دور حذفی جام جهانی بود.

گواردیول امروز در نشست خبری بازی کرواسی-ژاپن در یک هشتم نهایی جام جهانی گفت:«من بازیکنان ژاپنی را خوب می شناسم چون بسیاری از آنها در بوندسلیگا بازی می کنند. ژاپن تیمی است که 90 دقیقه می جنگد و تسلیم نمی شود. آنها اعتماد به نفس بالایی دارند ولی ما هم کاملا آماده ایم و می دانیم چه کاری باید انجام دهیم.»

گواردیول ادامه داد:«از اعتماد مربی ممنونم و افتحار می کنم امروز اینجا به عنوان نماینده تیمم حضور دارم. من سال قبل در یورو و در اولین بازی اشتباه بدی کردم چون استرس داشتم و عصبی بودم. درس بزرگی شد و فکر می کنم امسال به خوبی توانسته ام پاسخ انتظارات را بدهم. من هنوز در ابتدای راه پیشرفتم و باید بیشتر یاد بگیرم.»

بازی کنار ستاره های بزرگ:«وقتی جلوتر از شما لوکا مودریچ، بروزویچ و کوواچیچ بازی می کنند، همه چیز راحت تر می شود و دیگر به هیچ چیز فکر نمی کنید. با لوکا مودریچ شما از چیزی نمی ترسید. امیدوارم این آخرین جام جهانی مودریچ نباشد و امسال بتوانیم از حضور او و تجربیاتش به بهترین شکل استفاده کنیم. رویای ما رسیدن به فینال و قهرمانی است.»