مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.

نامداری: رحمتی، گلرهای آلومینیوم را به من سپرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر در حالی به خاطر جام جهانی با وقفه همراه شد که تیم آلومینیوم اراک توانست بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول کلین شیت قرار بگیرد. این عملکرد خوب دروازه بان‌های ایرالکو در حالی رقم خورده که امسال سایر تیم های حاضر در مسابقات نیز از افراد مطمئن روی خط دروازه خود استفاده می‌کنند. به همین بهانه خبرنگار ما با اشکان نامداری دروازه بان اسبق فوتبال کشور و مربی حال حاضر آلومینیوم اراک گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید:

* وضعیت تیم آلومینیوم در تعطیلی لیگ چگونه است؟

پس از یک تعطیلات دو هفته ای تمرینات را به شکل جدی آغاز کردیم و ادامه دادیم. قرار است بچه ها دو روز استراحت کنند. بعد از آن یک اردو خواهیم داشت که با انجام چند بازی تدارکاتی همراه است. در مجموع طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم فکر میکنم برای روز 28 آذر که قرار است در چارچوب هفته دوازدهم مقابل ذوب آهن به میدان برویم به آمادگی لازم برسیم. تا امروز هم دو سه بازی تدارکاتی خوب داشته‌ایم و خدا را شکر همه چیز در مسیر درست قرار دارد.

* برای ادامه مسابقات گلرهای تیم مشکل خاصی ندارند؟

شرایط دروازه بان های ما عالی است. همانطور که می دانید در 11 هفته ابتدایی لیگ موفق شدیم در 8 بازی کلین شیت کنیم. امیدوارم بچه ها بتوانند این روند را ادامه دهند. من هم تا جایی که بتوانم به آنها کمک میکنم.

* سید مهدی رحمتی که خودش دروازه بان بوده در تمرینات اختصاصی چه نقشی دارد؟

آقای رحمتی بحث گلرها را به من سپرده اند و خیلی کم پیش می آید که نکاتی را گوشزد کند. از این حیث هم بین من، دروازه بان ها و سرمربی هماهنگی بسیار خوبی در جریان است. گاهی اوقات از من سوال می کنند که چه برنامه هایی که در حین تمرین انجام می‌دهید، پاسخش این است که در واقع هر اتفاقی که در شرایط بازی امکان دارد رخ دهد را ما بازسازی و تمرین می کنیم. به خاطر همین هیچ اتفاقی نیست که در یک بازی رخ دهد و دروازه‌بان‌های ما را غافلگیر کند.

* درباره گلرهای این فصل مسابقات صحبت کنید.

این فصل دروازه بان های خیلی خوبی در لیگ داریم. بجز یکی دو تیم که اسم نمی‌برم و آمار گل دریافتی آنها نشان می‌دهد که تاکتیک دفاعی و دروازه بانشان خوب کار نکرده، بقیه تیم ها دروازه بان های خوبی دارند. حتی می‌بینیم گلرهایی که خارج کشور بازی می‌کردند این فصل برگشته‌اند و قدرت زیادی به خط دروازه تیمشان داده‌اند. شما وقتی می بینید که بیرانوند و نیازمند به لیگ برگشته‌اند این نشان می‌دهد میانگین عملکرد دروازه‌بان‌های ما بسیار بالا رفته است. در مجموع باید بگویم که تعداد گلرهای خوب این فصل زیاد است. بیرانوند، نیازمند، حسینی، اخباری، پورحمیدی و خیلی های دیگه واقعا عالی کار کرده‌اند.

* تا شروع دوباره لیگ چه برنامه ای دارید؟

انشاالله بزودی برای برپایی اردو راهی ترکیه می‌شویم. آنجا چند بازی تدارکاتی خوب در نظر داریم انجام دهیم تا با آمادگی کامل به کشور و مسابقات لیگ برگردیم.

* صحبت پایانی؟

از همه اعضای کادر فنی آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم. اینجا هر کسی یک وظیفه دارد و به طور حتم همه بچه‌های کادر ما وظایفشان را به نحو احسن انجام می‌دهند. لذا جایگاه جدولی ما فارغ از عملکرد بازیکنان نتیجه زحمت و وفاداری و وجدان کاری کادر فنی است.