مدافع مس کرمان نیز یکی دیگر از بازیکنان اخراجی این هفته بود که نسبت به این تصمیم واکنش نشان داده است.

ستاری: آقای حاج ملک، اشتباهی مرا اخراج کردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری مدافع چپ‌پای مس کرمان علیرغم نمایش موفقی که در جدال با تیم اسبق خود اشت، در نهایت با کارت قرمز مواجه شد. در پایان دیدار با ذوب آهن این بازیکن با صادق صادقی درگیر شد که هر دو بازیکن از زمین اخراج شدند.

مدافع مس کرمان درباره جدال با ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: دو تیم  دوست نداشتند بازنده باشند. ما هم فرصت‌هایی در نیمه اول داشتیم ولی متاسفانه صفر- صفر شد و نتیجه ای نبود که به درد دو تیم بخورد. بازی بسیار فیزیکی و درگیرانه بود. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

ستاری در مورد اینکه مس کرمان خارج از خانه نتیجه نمی‌گیرد و در داخل خانه نتایجش خوب است توضیح داد: به نظرم از بی‌تجربگی است. سال اولی است که لیگ برتر هستیم. سال گذشته هم در هوادار این تجربه را داشتم، ۴ هفته پشت هم باختیم و از هفته پنجم بردیم. ما خارج از خانه هم بد شانس بودیم، مقابل استقلال قدرتمند خوب بازی کردیم و در مقابل گل گهر در دقایق پایانی گل به خودی دریافت کردیم وگرنه در آن بازی می توانستیم سه امتیاز را بگیریم. عدم اعتماد به نفس و بی تجربگی ما بوده که این اتفاق افتاده است. امیدوارم این تعطیلات کمک کند تا آماده تر شویم و قطعا هم همینطور خواهد بود.

وی با تمجید از تلاش کادرفنی برای حل مشکلات تیم گفت: روی نیمکت تیم آقای حسین خانی و دیگر اعضای فنی حضور دارند. نفراتی که بالاترین حد توان خود را برای موفقیت تیم در فصل گذشته قرار دادند تا تیمی شایسته راهی لیگ برتر شود. مسلما در ادامه مسیر نیز اتفاقات مثبتی در پیش خواهد بود و کادرفنی قادر خواهند بود به بهترین شکل مس را به جایگاه مناسبی در جدول برسانند.

ستاری در مورد صحنه درگیری با صادقی اینطور توضیح داد: خطای صادقی اعلام شد و توپ را با دست برداشت من هم هلش دادم و دست او هم به گلوی من برخورد کرد. داور می‌خواست کارت زرد بدهد اما نمی‌دانم چرا مرا اخراج کرد؟ نمی‌دانم این چه عادتی است که وقتی می خواهند یک نفر را جریمه کنند از تیم روبرو هم جریمه می کنند تا مثلا عدالت رعایت شود. بابت اینکه هل دادم کارم بد بود اما فقط دوست داشتیم بازی را سریع‌تر آغاز کنیم. اخراج من سخت‌گیرانه بود. در ۹ سالی که در لیگ برتر هستم کلا ۱۰ کارت زرد گرفتم چه برسد به اینکه اخراج شوم و این اولین تجربه‌ تلخم بود. به نظرم آقای حاج ملک به اشتباه من را اخراج کرد. به هرحال برخورد پیش می آید و من قصد داشتم مانع از اتلاف وقت بازی از سوی حریف شوم. دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. هم از کادرفنی خودمان و هم کادر حریف که زمانی آقای تارتار  سرمربی خودم بود معذرت خواهی می‌کنم.