فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو پرطرفدار با قیمت مناسب و زمان تحویل سه ماهه به زودی آغاز می‌شود

فروش اقساطی محصولات سایپا از شنبه | حراج واقعی محصولات سایپا نصف قیمت کارخانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محصولات سایپا طرفداران زیادی دارد. قیمت محصولات سایپا برای بسیاری از اقشار جامعه مناسب است.فروش محصولات سایپادر هر فصل با شرایط جدید آغاز شد. محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا بعد از عر دوره قرعه کشی اعلام می شود. شرایط فروش ویژه محصولات سایپا اعلام شد.

فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو پرطرفدار با قیمت مناسب و زمان تحویل سه ماهه به زودی آغاز می‌شود.

فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو پرطرفدار شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

بنا به این گزارش، از روز شنبه ۱۹ آذر ماه طرح‌های فوق‌العاده فروش برای دو محصول کوییک‌ پلاس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱، گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۹ آذر ماه فروش در قالب طرح‌های فوق‌العاده را برای دو محصول کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران آغاز می‌کند.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح شنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.قیمت خودرو‌ها در این شرایط فروش قطعی است و طی ۹۰ روز کاری فرایند تحویل انجام می‌شود.

دو خودروی کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ با قیمت مندرج در جدول زیر و با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

گفتنی است برای ثبت‌نام می‌توانید به این لینک https://www.saipacorp.com مراجعه کنید.

شما این امکان را دارید که برای خرید اقساطی تیبا ۲، از طریق همراه مکانیک اقدام کرده و بدون آن که نیازی باشد تمام مبلغ قیمت تیبا 2 را فراهم کنید، تنها با یک پیش پرداخت؛ این خودرو را خریداری کنید. به ازای هر سه ماه اقساط، یک چک از شما اخذ شده و سند خودرو که حین خرید به نامتان خورده است، در رهن شرکت لیزینگ باقی می‌ماند. به این شکل دیگر نیازی به معرفی ضامن نیز نخواهید داشت و ساده‌ترین شکل از خرید اقساطی خودرو را تجربه می‌کنید.

همراه مکانیک علاوه‌بر سرویس خرید خودرو، کارشناسی فنی و بدنه و فروش خودرو را نیز انجام می‌دهد. در نتیجه برای تعویض خودروی فعلی نیز مشکلی نخواهید داشت و تنها کافی است تا درخواست فروش خودرو را داده تا کارشناسان فروش همراه مکانیک در سریع‌ترین زمان و با منصفانه‌ترین قیمت نسبت به فروش خودروی شما اقدام کنند. در این بازه زمانی شما فرصت آن را خواهید داشت تا خودروی مورد نظر را بدون دردسر و با اطمینان خاطر خریداری کنید.

مدارک موردنیاز برای خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک

شما برای خرید اقساطی خودروی صفر یا کارکرده به ارائه مدارک زیر نیاز دارید:

1.کارت ملی

2. شناسنامه

3. چک صیادی

4. گردش 6 ماهه حساب

5. سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

6. فیش حقوقی یا جواز کسب

مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک

مزایای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک شامل موارد زیر است:

1. امکان خرید اقساطی خودرو صفر و کارکرده

2. امکان خرید اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی

3. امکان خرید اقساطی خودرو بدون ضامن

(برای خرید اقساطی خودرو از همراه‌مکانیک، تحت شرایطی نیاز به ضامن نخواهید داشت.)

4. تنفس پرداخت 2 تا 3 ماهه

5. خرید با کمترین پیش‌پرداخت

6. سند به نام خریدار

(با خرید اقساطی خودرو از همراه‌مکانیک، سند خودرو به نام خریدار می‌شود و صرفا در رهن لیزینگ خواهد ماند.)

7. تحویل خودرو همزمان با پیش‌پرداخت

(در طرح خرید اقساطی همراه مکانیک اگر مدارک خریدار کامل باشد، تحویل فوری خودرو همزمان با واریز پیش‌پرداخت انجام می‌شود.)

8. امکان انتخاب خودروی دلخواه نیز وجود دارد

(نیازی نیست که خودروی مدنظرتان حتما در نمایشگاه همراه مکانیک موجود باشد. اگر خریدار خارج از همراه مکانیک نیز خودرویی را پیدا کند، می‌تواند پس از معرفی به شرکت و انجام کارشناسی آن توسط کارشناسان این شرکت، نسبت‌به خرید اقساطی آن اقدام کند.)

9. همراهی تا تعویض پلاک!

(کارشناسان در تمام مراحل خرید قسطی و نقدی خودرو اعم‌از کارشناسی، قیمت‌گذاری، تعویض پلاک و تنظیم نهایی سند همراه شما هستند. در این همراهی، به‌جز مالیات نقل و انتقال و عوارض شهرداری، هزینه ترهین و کارشناسی دادگستری توسط همراه مکانیک پرداخت می‌شود.)

اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید خودرو تیبا 2 یا هر خودروی دیگری هستید، به وب سایت همراه مکانیک www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده و با وارد شدن به بخش خرید اقساطی خودرو و نمایشگاه آنلاین خرید و فروش این شرکت، تجربه عالی خرید خودرو قسطی را داشته باشید. شما چه نظری در این باره دارید؟ خرید قسطی خودرو تا چه اندازه می‌تواند مقرون به صرفه بوده و در مدیریت هزینه‌های خانواده کمک کند؟

 محصولات سایپامزایده الکترونیکی خودروهای فاقد گارانتی از پنج شنبه ۷ ام مهرماه آغاز خواهد شد. متقاضیان با ورود به سامانه مزایده الکترونیکی سایپا نسبت به شرکت در مزایده اقدام کنند.

متقاضیانی که در سامانه https://auction.saipacorp.com/ حساب کاربری ندارند نیز می توانند در همین آدرس نسبت به ساخت حساب کاربری اقدام کنند.

در مرحله اول و ورود به سایت اگر حساب کاربری ندارید با کلیک بر روی گزینه ثبت نام کنید می توانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک

برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه خود را ثبت و تایید کنید و سپس باقی مراحل ثبت نام را طی کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک 1

پس از تایید شماره همراه خود با داشتن کد ملی متعلق به شماره همراه فرآیند ثبت نام را تکمیل کنید.

آغاز مزایده عمومی خودروهای فاقد گارانتی شرکت سایپا از فردا + راهنمای ثبت نام و  لینک 2

در گام بعدی و پس از ورود به حساب کاربری خود از طریق گزینه مزایده های فعال می توانید در مزایده خودروهای بدون گارانتی سایپا شرکت کنید.

به گزارش  سایپا، حسین کاظمی طرقی در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای گروه سایپا اظهار داشت: در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی با توجه به تعهدات به مشتریان محترم؛ برنامه ریزی دقیق تولید محصولات؛ متناسب با تعهدات صورت پذیرفته و همواره تحت پایش و کنترل قرار دارد تا خودروهای مشتریان به موقع تحویل شود.