هری مگوایر، مدافع باتجربه تیم ملی انگلیس، حذف از جام جهانی و شکست مقابل فرانسه را دردناک توصیف کرد.

شکست دردناکی بود، ممنون که به من ایمان داشتید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود لیساندرو مارتینز به اولدترافورد، هری مگوایر به نیمکت ذخیره شیاطین سرخ تبعید شده و قبل از شروع مسابقات جام جهانی، این مدافع باتجربه و گران قیمت تنها چهار بار با لباس منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان رفته بود. اما گرت ساوت گیت اعتماد خاصی به هری مگوایر داشته و در طول رقابت های جام جهانی، او در کنار جان استونز زوج خط دفاعی تیم ملی انگلیس را تشکیل داده بودند.

شب گذشته تیم ملی انگلیس علیرغم ارائه نمایشی خوب و از دست دادن یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی توسط هری کین، در نهایت 1-2 مقابل تیم ملی فرانسه مغلوب شده و با جام جهانی وداع کرد. حالا مدافع باتجربه و انگلیسی منچستریونایتد، پس از ناکامی در کسب پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ابراز ناامیدی کرد و در توییتر نوشت: "شب گذشته برای ما دردناک بود. من واقعا ناراحت شدم. تشکر ویژه از گرت ساوت گیت و شما هواداران شگفت انگیزی که به من ایمان داشتید. من عاشق کشور خودم هستم و امیدوارم باعث افتخار شما شده باشیم."

البته هری مگوایر در طول این تورنمنت عملکرد خوبی داشته و حتی شب گذشته و در نیمه دوم فاصله ای تا باز کردن دروازه هوگو لوریس نداشت، اما ضربه سر او با بدشانسی به دیرک برخورد کرد. ممکن است با این نمایش موفق، در ادامه فصل نیز اریک تن هاخ بیشتر از هری مگوایر در ترکیب ثابت تیمش بهره گیرد.