هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.

ماجرای اخراج بازیکن حریف استقلال در بازی دوستانه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان بندر انزلی که با هدایت مازیار زارع توانست پس از چند سال دوری به لیگ برتر بازگردد تا هفته یازدهم عملکرد چندان خوبی نداشته و با گرفتن 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. آنها که دوست ندارند اینقدر زود به لیگ یک سقوط کنند قطعا در تلاش خواهند بود که در ادامه مسابقات نتایج قبلی خود را جبران کنند. شاگردان زارع که مانند سایر تیم‌ها سعی کردند از تعطیلات یک‌ماهه رقابت‌ها نهایت استفاده را ببرند چند دیدار تدارکاتی نیز انجام دادند.

در همین خصوص سعید کریمی هافبک ملوان به خبرنگار ما گفت: بازی با استقلال بازی خوبی بود. اردوی چند روزه در تهران داشتیم که بازی با پیکان جزو برنامه اصلی ما بود اما در ادامه قرار شد با استقلال نیز بازی کنیم. هدف از بازی استقلال شناختن هر چه بیشتر نقاط قوت و ضعف خودمان برای دیدار با سپاهان بود و چیزی جز این نمی‌خواستیم. شاید نتیجه پایانی مطلوب ما نبود اما در مجموع بازی مناسب و لازمی بود که انجام دادیم.

او در پاسخ به این سوال که «چگونه در یک بازی دوستانه از زمین اخراج شده؟»، توضیح داد: دقیقه 30 بازی و در حالی که بازی بدون گل بود روی خط دروازه بودم که توپ بعد از ضربه سر بازیکن استقلال به دست خورد و داور هم اخراجم کرد. بعد از آن که صحبت می‌کردیم معلوم شد از تیم داوری خواسته بودند مثل یک بازی رسمی با اتفاقات زمین برخورد کنند و همین مساله باعث شد مجبور به ترک زمین شوم.

کریمی در پایان با اشاره به آمادگی ملوان برای ادامه رقابت‌ها عنوان کرد: بازی بسیار سختی با تیم سازمان یافته سپاهان داریم. در دو بازی منتهی به تعطیلات لیگ نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم و واقعا دوست داشتیم مسابقات ادامه پیدا کند تا ما در آن شرایط خوبی که بودیم بازی با سپاهان را انجام دهیم ولی در هر صورت این اتقاق نیفتاد. با این وجود تعطیلات هم به ما کمک کرد و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی در این مدت انجام دادیم. همه جوره آماده بازی با سپاهان هستیم و امیدوارم این دیدار هم نتیجه بگیریم.