رئال مادرید برای جذب یک پدیده ١۶ ساله به طور کامل بی‌خیال ارلینگ هالند شد.

رئال مادرید: بی خیال هالند، بهتر از او را خریدیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان روی حال تمرکز کرده، اما چشم به آینده هم دارد. حرکاتی که در سال گذشته پیرامون اندریک انجام شد، به تصمیم این بازیکن و توافق با پالمیراس برای انتقال این بازیکن به رئال مادرید از تابستان 2024 به بعد منجر شد.

به نظر می رسد که راه طولانی باشد، اما باشگاه معتقد است که راه درستی برای ادامه دادن است. این تیم با فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور و رودریگو کار کرده است و اکنون آنها معتقدند که این بازیکن 16 ساله باید در خط بعدی باشد تا آینده را تضمین و بتواند رقابت کند.

مدیران رئال مادرید در این مورد واضح هستند و متقاعد شده اند که خط حمله این باشگاه برای آینده توسط رودریگو، اندریک و وینیسیوس تشکیل خواهد شد.

*علاقه بارسلونا

بارسلونا، همانطور که خود ژاوی هرناندز در کمال تعجب اعتراف کرد، برای به خدمت گرفتن اندریک مبارزه کرد، اما مذاکرات آنها به نتیجه نرسید. آنها تنها تیمی نبودند که پیشنهاد دادند، اما هم خانواده و هم اطرافیان بازیکن، به دور از بازار گرمی های معمول، در مورد بهترین سناریو برای رشد مهاجم، یعنی قرارداد با رئال مادرید، واضح بودند.

رئال مادرید پس از مشاهده واکنش مثبت این بازیکن به بازی با بازیکنان بزرگسال در تیم اصلی پالمیراس تصمیم گرفت که دست به یک عمل پیچیده بزند و اجازه دهد که او از سال ٢٠٢۴ به جمع سفیدها اضافه شود.

*جلوتر از هالند

همانطور که مارکا گزارش داده است، یکی از الزاماتی که از فوریه گذشته روی میز گذاشته شد، عدم جذب ارلینگ هالند بود. ستاره نروژی با حضور اندریک در اروپا 24 سال سن خواهد داشت و این مانع دشواری برای این بازیکن تازه وارد خواهد بود.

در مادرید، پس از مطالعه دقیق همه چیز، خیلی بیشتر از آنچه که هواداران و مطبوعات فکر می کنند، تصمیم گرفته شد اولویت را به برزیلی بدهند. آنها بر این باورند که سیتی به هیچ وجه به بازیکن سابق بروسیا دورتموند اجازه جدایی نخواهد داد. در عین حال اما قهرمان اسپانیا قبل از اینکه مطمئن شود جذب هالند غیرممکن است، همه جزئیات را بررسی کرد.

*معامله 60 میلیونی

اندریک قرار نیست یک خرید ارزان قیمت باشد و انتظار می رود هزینه آن تا 60 میلیون یورو افزایش یابد. این خطرات خود را دارد، اما باشگاه متقاعد شده است که می‌تواند بازدهی لازم را داشته باشد. او به دلیل تمایل به یادگیری، محیط خانوادگی و همراهان برزیلی که در کنارش خواهد داشت، هنوز جای پیشرفت دارد.

وینیسیوس و رودریگو با ورود او به مادرید، زوج اصلی هجومی رئال مادرید خواهند بود. زمان خداحافظی برنامه ریزی شده کریم بنزما فرا می رسد و در نهایت اندریک جایگزین او می شود. در واقع هموطنانش بهترین کمک او خواهند بود. آنها یکدیگر را درک می کنند و به یک زبان فوتبالی صحبت می کنند.

*یک خط حمله فوق‌العاده

در رده های بالای رئال مادرید، آنها معتقدند که تا سال 2024 خط حمله وینیسیوس (24)، رودریگو (23) و اندریک (18) می تواند یک دوره کامل را برای باشگاه تعریف کند.

آنها تنها نخواهند بود، اما به نظر می‌رسد که سه‌گانه قدرتمند و تحسین برانگیزی را تشکیل دهند، زیرا هر سه مورد مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی بودند، اما هر سه رئال مادرید را انتخاب کردند. همه اینها به لطف تاریخ، وضعیت کنونی و تلاش های بخش فنی رئال مادرید است که در حال کار بر روی خرید بعدی و فوری در آستانه پنجره ژانویه هستند.