روزنامه آ.اس از اختلاف بین رونالدو و ژرژ مندس خبر داد. فوق ستاره پرتغالی ممکن است به زودی تصمیمی جنجالی در مورد مدیر برنامه های مشهورش بگیرد.

رونالدو-مندس: آتش اختلاف شعله‌ور شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از مصاحبه با پیرس مورگان شروع شد. جایی که کریستیانو رونالدو در گفتگو با این خبرنگار، عملا درهای بازگشت به منچستر را بست و با حمله بی سابقه به تن هاخ و مدیران باشگاه، جدایی خود از جمع شیاطین سرخ را رقم زد و سران یونایتد از جدایی فوق ستاره پرتغالی خبر دادند.

در این هفته های گذشته، شایعات متعددی درباره آینده برنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال منتشر شده است. از پیوستن به بایرن، تا قرارداد قرضی با رئال مادرید و یا حتی حضور در فوتبال عربستان و پوشیدن پیراهن النصر. اما اکنون، روزنامه آ.اس اسپانیا از تحولات جدیدی درخصوص وضعیت CR7 خبر می دهد.

آ.اس در گزارشی با عنوان "تنش بین کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس افزایش یافته است"، نوشت: ستاره پرتغالی و ایجنتش در مورد آینده خود پس از جام جهانی صحبت می کنند، در حالی که پیشنهاداتی مطرح می شود که با سیاست کاری این مدیربرنامه معروف بیگانه است.

جام جهانی برای پرتغال تمام شد، مسابقات هفته آینده آغاز می شوند اما کریستیانو رونالدو بدون تیم است. چند روز پیش، خداحافظی غم انگیزی در قطر انجام شد و خبری در این خصوص که او از این به بعد در کجا بازی خواهد کرد، وجود ندارد.

پس از فسخ قرارداد با یونایتد، او از اول ژانویه می تواند با هر باشگاه دیگری قرارداد امضا کند. اما در این فاصله 15 روزه، مطلقا هیچ چیز در مورد آینده او مشخص نیست. در واقع، این عدم اطمینان درباره وضعیت CR7، رابطه بین کریستیانو و ایجنت مشهورش، ژرژ مندس را از بین برده است و حتی در روزهای اخیر، تنش میان آنها به اوج خود رسیده است.

این اولین بار نیست که رونالدو و مندس دچار اختلاف می شوند. آنها ارتباط خود را مانند پدر و پسر می دانند و به همین دلیل است که رابطه‌شان بارها دچار فراز و نشیب شده است. آنها قبلاً نیز شرایط حال را تجربه کرده بودند، به عنوان مثال زمانی که کریستیانو یوونتوس را ترک کرد و سپس طرفین ارتباطات بین خود را اصلاح کردند.

اما وضعیت کنونی کمی متفاوت تر است. ستاره پرتغالی در آستانه 38 سالگی است و در بازار نقل و انتقالات، یافتن باشگاهی برای او کار آسانی نیست. خواسته های اقتصادی و مالی رونالدو، به باشگاه کمک نمی کند که در اروپا بتواند سراغ چنین معامله ای برود.

در هر صورت، مندس در حال کار بر روی یک پیشنهاد جایگزین و جالب توجه است و او قبلاً یکی از آنها را روی میز خواهد داشت. این چیزی است که بازیکن می خواهد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم هایی از خاورمیانه وارد کار شده اند و مایلند حرکتی انجام دهند تا به کریستیانو، آنچه را که او می خواهد، بدهند.

پیشنهادی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، برای النصر است. باشگاهی از عربستان سعودی که ارقام سرگیجه‌آور آن مشخص شده است (200 میلیون یورو در سال برای بازیکن) و حتی باعث شد کریستیانو به این شایعه پاسخ دهد. او در واکنش به عقد قرارداد با النصر گفت: «هیچ چیزی نیست.»

نام مهم دیگر در رابطه با وضعیت رونالدو، ممکن است آنترو هنریکه باشد. رئیس فعلی لیگ ستارگان قطر و از مدیران سابق پاری سن ژرمن که در تمدید قرارداد امباپه، نقش کلیدی داشت و به عنوان مشاور با باشگاه فرانسوی کار می کرد. حالا او این توانایی را دارد که پیشنهادی را روی میز کریستیانو بگذارد تا ستاره پرتغالی بتواند کار خود را در قطر ادامه دهد.

این عملیات نشان می دهد که گوش های CR7 دیگر تنها به حرف های مدیربرنامه قدیمی خود یعنی ژرژ مندس گوش نمی دهند. آینده ای در هوا و رابطه ای که بهترین لحظه اش را نمی گذراند.