مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از باشگاه های حاضر در لیگ برتر درخواست کرد برای برپایی اردوی تدارکاتی تنها کشور ترکیه را انتخاب نکنند.

محصص: چرا در کره و ژاپن اردو نمی‌زنید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سال های سال است که تنها ترکیه به مقصد تیم های لیگ برتری برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام بازی های دوستانه تبدیل شده است . به تازگی و در تعطیلات ناشی از جام جهانی هم چند تیم لیگ برتری در ترکیه اردو زدند که می توان از تیم های نساجی، آلومینیوم اراک، تراکتور، گل گهر و ... اشاره کرد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای که با خبرنگار فارس داشت درخواست جالبی را مطرح کرد و از تیم های باشگاهی خواست برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام بازی های دوستانه کشورهای شرق آسیا را انتخاب کنند.

او در این باره می گوید: در حال حاضر کی لیگ کره جنوبی بهترین لیگ آسیاست. چرا در طول سال جای اینکه مدام در ترکیه اردو بزنیم، یک بار برای برگزاری اردو به ژاپن یا کره نمی‌رویم تا با تیم‌های این کشورها بازی کنیم؟ اگر روشی که در همه این سال‌ها انجام داده و در فوتبال آسیا شکست خوردیم، ادامه بدهیم و آن را تکرار کنیم بار دیگر شکست خواهیم خورد‌‌. هیچ تفاوتی با این وضعیت حاصل نخواهد شد‌.