لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.

لیونل مسی بزرگ‌ترین غایب جام جهانی ۲۰۲۶
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با درخشش دوباره لیونل مسی موفق شد با نتیجه 0-3 از سد تیم ملی کرواسی عبور کند و راهی فینال جام جهانی 2022 قطر شود.

این ستاره آرژانتینی مانند همیشه نقش موثری در پیروزی تیمش در این دیدار نیز ایفا کرد و با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل تماشایی بار دیگر نشان داد که جادوی باورنکردنی فوتبالش هنوز به پایان نرسیده است.

بسیاری از رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که این احتمالا آخرین حضور این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی است و به همین دلیل قهرمانی در آن از اهمیت خاصی برای او برخودار است و حالا خود او نیز این موضوع را تایید کرده است.

مسی پس از پایان بازی برابر کرواسی به خبرنگاران گفت:« به این که می‌توانم دوران حضورم در جام جهانی را با این فینال به پایان برسانم بسیار خوشحال هستم و به خودم افتخار می‌کنم. در حال سپری کردن تجربه‌ای هیجان‌انگیز هستم. مطمئنا یکشنبه آخرین دیدار من در جام جهانی خواهد بود. زمان زیادی تا جام جهانی بعدی باقی مانده است و فکر نمی‌کنم که توان حضور در آن را داشته باشم. بنابراین امیدوارم که همه چیز به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.»

به این ترتیب، گمانه‌زنی‌ها درباره آخرین حضور مسی در عرصه جام جهانی به واقعیت تبدیل شد و حالا همه چشم انتظار فینال هیجان انگیز روز یکشنبه خواهند بود که یک پای دیگر آن در بازی امشب از بین تیم ملی فرانسه و تیم ملی مراکش مشخص خواهد شد.

جام جهانی تنها جامی است که در ویترین افتخارات این ستاره آرژانتینی به چشم نمی‌خورد و فتح آن رویای دیرینه او و مردم آرژانتین را به واقعیت تبدیل خواهد کرد و بهترین وداع ممکن با جذاب‌ترین رقابت‌های فوتبالی دنیا را برای مسی رقم خواهد زد.