مورایس، سرمربی تیم سپاهان را این بار در استادیوم آزادی و در مصاف دوستانه با پرسپولیس که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، با تیپ متفاوتی دیدیم.

توپ در پای مورایس است (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این مربی پرتغالی یکی از مربیان اتو کشیده لیگ برتر است. همیشه با کت و شلوار و کراوات در کنار زمین حاضر می شود و با تیپی که او می زند، جنب و جوش زیاد و هم چنین اعتراض های مکرر ممنوع است و البته این جز خصوصیت اخلاقی او بشمار می رود. اما دیروز مورایس در استادیوم آزادی با تیپ اسپورت هدایت گر سپاهان بود. خب این تیپ کمی به او آزادی داده بود و گهگداری که توپ به سمت او می آمد، روپایی می زد و ...

توپ در پای مورایس است و او می خواهد نشان دهد همه چیز را در سپاهان تحت کنترل دارد. مربی نام آشنای پرتغالی و دستیار مورینیو که در تعطیلی لیگ برتر هم دست از دانش افزایی برنداشت، امیدوار است در ادامه لیگ برتر کمتر با سپاهان دچار فراز و نشیب شود و صدر جدول را به دست بیاورد. نمایش تیمش در برابر پرسپولیس صدرنشین در استادیوم آزادی امیدوار کننده بود. او با یحیی گل محمدی و هم چنین هموطنش یعنی ریکاردو ساپینتو برای تصاحب جام رقابت نزدیک و میلی متری دارد و به خوبی می داند حتی یک اشتباه ممکن است او و تیمش را از رسیدن به جام قهرمانی باز بدارد.

نکته جالب اینکه مورایس در بازی دیروز و در لحظاتی که تیمش به پنالتی اعلام شده از سوی یاسر همرنگ ( داور مسابقه) به سود پرسپولیس معترض بود، آرامش خود را حفظ کرد.