دروازه بان استقلال نسبت به فصل گذشته با شرایط متفاوتی در دربی پایتخت به میدان خواهد رفت.

چرا این دربی برای سید حسین متفاوت است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی به عنوان باتجربه ترین بازیکن استقلال بدون تردید نقش زیادی در موفقیت های این تیم دارد. مرد شماره یک آبی ها آنقدر در ترکیب تیمش موثر واقع شد و خوش درخشید که نظر کارلوس کی‌روش را جلب کرد و مسافر جام جهانی شد. مصدومیت بیرانوند هم یک توفیق اجباری برای او شد تا بتواند پیراهن ایران در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا را برتن کند.

حسینی در مصاف با ولز توانست یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کند. او ضمن ثبت سومین کلین شیت تاریخ ایران در تاریخ جام های جهانی به اولین دروازه بان استقلالی تبدیل شد که در جام جهانی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

او با این رکورد ویژه از جام جهانی برگشته و با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حضور یافته تا خودش را برای مسابقه حساس با پرسپولیس آماده کند. دربی ای که برای حسینی شاید تکراری باشد اما یک مسابقه متفاوت محسوب خواهد شد. سیدحسین تا فصل گذشته بعد از وریا غفوری کاپیتان دوم آبی ها بود و این فصل مسئولیت بستن بازوبند را شخصا برعهده گرفته است.

به عبارت بهتر بازی روز سه‌شنبه اولین دربی حسینی به عنوان کاپیتان اول استقلال خواهد بود. موضوعی که باعث می‌شود دروازه بان شماره یک آبی ها با انگیزه‌ای بیشتر درون چارچوب بایستد و برای ثبت یک کلین شیت دیگر در مقابل پرسپولیس همه تلاش خود را به کار بگیرد.