برخلاف شایعات، مشکل یورگن لوکادیا همچنان پابرجاست و او قصد خروج از ایران را دارد.

لوکادیا امروز از پرسپولیس و ایران می‌رود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس ظهر یکشنبه با خبر شوک برانگیز غیبت یورگن لوکادیا در محل تمرین و تصمیم او برای خروج از ایران مواجه شدند؛ تصمیمی که او چند روز پیش گرفته بود و به صورت ناگهانی به یحیی گل‌محمدی انتقال داد.

**می‌خواهم بروم؛ به خاطر فرزندانم

مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان در بهت به سر می‌برند، می‌گویند لوکادیا در تمام اظهاراتش از فرزندانش نام برده و می‌گوید باید در این مقطع زمانی کنار آنها باشد. در حالی که بیانیه باشگاه پرسپولیس از عبارت «بیماری همسر» برای علت جدایی او استفاده شده اما لوکادیا فقط به فرزندانش اشاره کرده و گفته به هیچ وجه حاضر نیست در ایران بماند.

**معمای همسر مهاجم هلندی

ساعاتی پیش از این که مسئله بیماری همسر لوکادیا مطرح شود، او چند استوری از گشت و گذار با فرزندانش در صفحه اینستاگرام منتشر کرد تا مشخص شود نه تنها وضعیت حادی ندارد، بلکه به نظر به بیماری خاصی هم مبتلا نیست که نیاز به حضور لوکادیا باشد.

**لوکادیا و جدایی از همسرش؟

شایعات حاکی از آن است که یورگن لوکادیا و همسرش در مسیر جدایی قرار دارند و به نظر همین موضوع، علت خروج او از ایران برای نگهداری فرزندانش نیز هست. همسر لوکادیا او را در اینستاگرام انفالو کرده و همچنین پس از مرخصی مهاجم هلندی با او به ایران نیامده است. در حالی که ابتدا وی به همراه فرزندانش یورگن را در سفر به ایران همراهی کرده بود.

**لوکادیا یکشنبه نرفت اما...

شب گذشته به نظر می‌رسید لوکادیا ایران را به مقصد استانبول و سپس کشورش ترک کند اما این اتفاق رخ نداد. خبرگزاری فارس اعلام کرد که او راهی فرودگاه شده و بازگشته که مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند این بازیکن به دلیل مسئله مجوز کار و مالیات نتوانسته از ایران خارج شود. اما او همچنان می‌گوید قصد ترک ایران را دارد.

**قطعا می‌روم، شاید برای همیشه

نماینده لوکادیا و خود او در گفتگویی که با رضا درویش داشته اعلام کرده که باید ایران را ترک کند. او صراحتا گفته که ممکن است خروج او از ایران همیشگی باشد و از پرسپولیس جدا شود و الان تنها مسئله این است که خودش را به فرزندانش برساند. بنابراین بسیاری کار او در پرسپولیس را تمام شده می‌دانند.

**پرسپولیس: هیچ طلبی ندارد

یورگن لوکادیا که در ابتدای ورود به پرسپولیس نیز دریافتی داشت، دو بار از سرخپوشان دستمزد گرفت و به زعم مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ طلبی از این تیم ندارد. این مهاجم یک میلیون یورویی، حدود ۳۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده که رقم مناسبی است و به عبارتی به زعم باشگاه پرسپولیس، امکان فسخ یک طرفه قرارداد را نخواهد داشت.

**لوکادیا امروز از ایران می‌رود؟

باشگاه پرسپولیس معتقد است به دلیل داشتن مجوز کار و تحت قرارداد بودن، لوکادیا نمی‌تواند از ایران خارج شود. او همچنین مالیات خود را هم پرداخت نکرده است. با این حال لوکادیا قصد دارد امروز تهران را به مقصد کشورش ترک کند و برخلاف شایعات مشکل او با پرسپولیس نیز حل نشده است. رضا درویش صبح دوشنبه آخرین تلاش خود برای حفظ آقای گل پرسپولیس را انجام می‌دهد؛ تلاشی که حتی در لحن مدیران پرسپولیس هم چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌آید.