لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.

روز به خیر، مسی با کاپ قهرمانی در رختخواب! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 قطر، ساعت 2 بامداد به وقت بوئنوس آیرس، در میان استقبال قابل پیش‌بینی دوستداران فوتبال وارد پایتخت آرژانتین شدند.

سومین قهرمانی تاریخ آلبی‌سلسته در جام‌های جهانی آن قدر برای مردم آرژانتین حائز اهمیت بود که آنها ساعت‌ها پیش از برگزاری دیدار فینال در میدان‌های اصلی پایتخت تجمع کرده بودند تا تقابل برابر فرانسه را در فضایی شگفت‌انگیز تجربه کنند.

از همین رو، قابل انتظار بود که استقبال از تیم قهرمان جام که بعد از 36 سال بار دیگر عنوان قهرمان جهان را پشت نام آرژانتین می‌اندازد، تا چه اندازه چشم‌گیر خواهد بود.

استقبالی تاریخی که از فرودگاه بوئنوس آیرس تا مسیر‌های در نظر گرفته در داخل شهر با حضور ویژه طرفداران فوتبال و دوستداران تیم ملی آرژانتین همراه بود، با پیاده‌شدن کینگ لئو از هواپیما با جام قهرمانی رسما شروع شد.

کاروان آرژانتین سپس راهی کمپ اِسیسا شد و لیونل مسی و هم تیمی هایش پس از پروازی طولانی مشغول استراحت شدند. ساعتی پیش لیونل مسی سه تصویر از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: روز به خیر.» پستی که تنها در 15 دقیقه چهار میلیون لایک گرفت.

در یکی از تصاویر او کنار کاپ قهرمانی خوابیده است. در تصویر دیگر او کاپ را در آغوش گرفته و در سومی او در یک دست کاپ را دارد و مشغول نوشیدن ماته است.

طبق برنامه لیونل مسی و دیگر ستاره های آرژانتین قرار است بعدازظهر امروز به وقت محلی در مرکز شهر بوئنوس آیرس و در یک جشن قهرمانی میلیونی و باشکوه حاضر شوند.