در حالی که استقلال در نیمه نخست گل اول را از رقیب خود دریافت کرده بود اما توانست با گل مطهری در دقیقه ۵۳ کام بک خود را تکمیل کند.

گزارش زنده، استقلال 2- پرسپولیس 1
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، شهرآورد تهران در شرایطی برگزار می‌شود که این بازی از هر حیث برای دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد. با هر نتیجه‌ای در این بازی صدر جدول دچار تغییر می‌شود و جایگاه گل‌گهر در پایان هفته دوازدهم یک رتبه نزول خواهد کرد.

استقلال برای رسیدن به صدر باید در این بازی به برتری برسد و پرسپولیس حتی با کسب نتیجه تساوی هم می‌تواند صدر را از شاگردان قلعه‌نوعی پس بگیرد. با مصدومیت دیاباته و خروج عجیب و غریب لوکادیا از ایران حالا دست گل‌محمدی در خط حمله بسته است و او نمی‌تواند از زوج خطرناک خود در این پست بهره ببرد. در آن سمت اما مصدومیت‌ها در خط دفاعی اوج گرفته است. جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش آبی‌ها و عارف غلامی دفاع میانی مورد علاقه ساپینتو این بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

استقلال ۱۱ دربی است که نتوانسته پرسپولیس را در ۹۰ دقیقه شکست دهد و آخرین بار وینفرد شفر موفق شد به این مهم رست پیدا کند و باید دید ساپینتو می‌تواند این طلسم ۵ ساله را بشکند یا گل‌محمدی شکست ناپذیری سرخ‌ها را ادامه می‌دهد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته دوازدهم لیگ برتر؛ سه‌شنبه: 1401/09/28 ؛ ساعت: 17:30

استادیوم: آزادی تهران

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد/ کمک‌ها: سعید قاسمی و محمدجواد مداح؛ داور چهارم: علی‌اصغر مومنی / داور ذخیره: حسن انتظاری / ناظر: رضا سخندان

استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی (60- پیمان بابایی)، سعید مهری (60- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند (69- مهدی قایدی)، روزبه چشمی (60- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی (63- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی‌نیا (63- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه (63- محمد عمری)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی