اتحاد کلباء با سرمربی ایرانی خود نتوانست مقابل شارجه نتیجه بگیرد.

شکست سنگین شاگردان فرهاد مجیدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد، از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود، یکی از مسابقات حساس هفته یازدهم لیگ برتر امارات را برابر تیم شارجه رده چهارمی برگزار کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی که قبل از جام جهانی در دیدار مقابل عجمان در لیگ امارات شکست خورده بودند و پس از آن هم یک باخت در لیگ‌کاپ و یک پیروزی در جام ریاست جمهوری داشتند، امروز نتوانستند برابر تیم مدعی شارجه نتیجه بگیرند و بازنده زمین را ترک کردند.

شارجه در دقیقه ۲۱ روی پاس میرالم پیانیچ و گلزنی کامارا عثمان به گل اول مقابل شاگردان مجیدی رسید و چهار دقیقه پس از آن اتحاد کلباء با اخراج محمد ربی، وینگر راست خود ۱۰ نفره شد تا کار سختی برای ادامه بازی داشته باشد.

اتحاد کلباء در نیمه دوم هم نتوانست گل خورده را مقابل شارجه جبران کند و سه گل دریافت کرد تا در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر در این مسابقه خانگی مغلوب شود، ۱۷ امتیازی بماند و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

شاگردان مجیدی در حالی مسابقه امروز مقابل شارجه را واگذار کردند و سنگین‌ترین شکست فصل را متحمل شدند که فاصله آنها با یاران نوراللهی و شباب الاهلی صدرنشین، به هشت امتیاز افزایش پیدا کرد.