این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.

طلسم شکست: اولین تصاویر سرمربی لالیگایی با تراکتور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از هفته گذشته که حضور پاکو خمس در تراکتور قطعی شد، او بر سر زبان‌ طرفداران فوتبال در ایران افتاد. اینکه او با رایو وایکانو چه نمایش‌های درخشانی ارائه کرده و چه تجارب بزرگی از فوتبال اسپانیا را با خود به تبریز آورده تا تراکتور را به جایگاه موردنظر مالکش برساند.

با این حال از زمان ورود خمس به تبریز برای هدایت تراکتور، تصاویر منتشره از او، محدود به استوری‌ها و ویدیوهای کوتاه صفحه رسمی باشگاه بود و تراکتور برخلاف روال معمول، حتی یک فریم هم از این سرمربی در حال تمرین منتشر نکرده بود.

اما تنها ساعتی پس از اینکه انتقادات از این رویه باشگاه تراکتور بالا گرفت، ده فریم از تمرین امروز سرخپوشان تبریزی در کانال رسمی این باشگاه قرار گرفت.

در این تمرین که به نظر همه اعضای تیم نیز در آن حاضر هستند، خمس تمرینات موردنظر خود را ابتدا به دستیارانش منتقل می‌کند و سپس از بازیکنان می‌خواهد تا تمرین را در زمین انجام دهند.

پاکو خمس در ابتدای تمرین با دو دستیار خود برنامه‌های تمرین را مرور می‌کند و سپس تمرین آغاز می‌شود.

خواکین، مربی سابق پرسپولیس و مارکو کاسر بدنساز سابق استقلال به همراه محمد نصرتی مدافع سابق تیم‌ملی، خمس را در تراکتور همراهی می‌کنند و کادری را به وجود آورده‌اند که آشنایی کاملی با فوتبال ایران دارند.

محمد نصرتی دستیار ایرانی خمس، نقشی پررنگ در تیم تراکتور دارد و باتوجه به ارتباط خوب با بازیکنان، مرد کلیدی کادر تراکتور محسوب می‌شود.

اسکواد تراکتور نیز به وضوح تیمی پرمهره و درخشان را نشان می‌دهد که می‌تواند در بین تیم‌های بالای جدول لیگ فوتبال ایران قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه خمس به سیستم ۴-۳-۳ علاقه دارد، باید دید او چه چینشی در بازی پیکان خواهد داشت؛ جایی که با حضور اسدی، آلوز و واگنین به همراه کاوه رضایی، محمد عباس‌زاده و سایر ستاره‌ها، او دست کاملا بازی برای انتخاب ترکیب موردنظر دارد - هرچند که به نظر پاکو قصد دارد از تمام ظرفیت مالی باشگاه در پنجره زمستانی نیز بهره ببرد.

آقای گل لیگ برتر محمد عباس‌زاده خطرناکترین بازیکن تراکتور است که حالا با احتمال خروج لوکادیا از ایران، خود را بیش از همیشه به کفش طلا نزدیک می‌بیند.

حجت حق‌وردی پس از بازی در تیم ملی آذربایجان، آماده بازگشت به لیگ برتر ایران است.

گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز دو ستاره خارجی تراکتور هستند و احتمالا یک بازیکن غیر آسیایی دیگر هم در تابستان به جمع آنها اضافه می‌شود.

صفا هادی که در دوران بردیف فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد، امیدوار است نگاه خمس را به خود جلب کند.