عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد خروج لوکادیا از ایران ارائه داد.

خیبری: لوکادیا هر چه خواست انجام دادیم اما...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز دربی، گفت: ان‌شالله با نتیجه خوبی بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درمورد خروج لوکادیا از ایران در آستانه دربی و اینکه آیا امیدی به بازگشت این مهاجم هلندی وجود دارد، گفت: متاسفانه رفتن او آن هم دو شب قبل از بازی مقداری عجیب و نگران‌کننده بود اما حتما از لحاظ فنی بازیکنان خوب دیگری هم داریم. پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست. لوکادیا مهره تاثیرگذاری بود و نمی‌توان از قابلیت‌های فنی‌اش گذشت. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه آیا باشگاه برنامه‌ای برای جریمه کردن لوکادیا دارد یا خیر گفت: مدیرعامل و حوزه حقوقی و بین‌الملل باشگاه مشغول پیگیری موضوع هستند. من اطلاع کافی ندارم و حتما سر فرصت آن‌ها توضیحات جامع و کامل می‌دهند.

خبیری درباره اینکه بازیکن تحت قرارداد که پولش را هم گرفته به همین راحتی نباید از ایران برود، گفت: بیشتر مواقع برعکس بوده اما این بار واقعا پرسپولیس تمام اصول حرفه‌ای را درباره این بازیکن و سایر نفرات رعایت کرده است. فکر نمی‌کنم سابقه داشته باشد ما به تعهدمان در باشگاه پرسپولیس نسبت به یک بازیکن خارجی زودتر از موعد مقرر عمل کنیم. درویش و بچه‌های باشگاه زحمت کشیدند. مدیران و هیات مدیره هم نه فقط درمورد لوکادیا بلکه برای سایر بازیکنان و کادر خارجی نیز چنین رفتاری داشتند. لوکادیا چند روز زودتر از موعد پرداخت قسط سوم قراردادش، پول خود را گرفت و بحث مالی ندارد.

او‌ ادامه داد: همه امکانات مورد نیاز نیز در اختیارش بود. حتی باشگاه برایش خانه تهیه کرد اما گفت من در هتل راحت هستم. با وجود اینکه هزینه اقامت در هتل نسبت به اجاره آپارتمان سنگین‌تر و سخت تر‌ است اما پذیرفتیم در هتل باشد. ان‌شاءالله بازگردد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه آیا قرار است لوکادیا تا پنجشنبه بازگردد، گفت: من از مدیران مرتبط باشگاه توضیحاتی گرفتم و آن‌ها نیز همین را گفتند. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد اما پرسپولیس به راه خودش ادامه می‌دهد. لوکادیا کیفیت خوبی داشت و عصای دست کادرفنی بود. نباید به راحتی از او عبور کنیم اما در نهایت پرسپولیس بزرگ با توجه به کادر و بازیکنان خوب دیگری که دارد، راهش را با همین قوت و شدت ادامه می‌دهد. 

خبیری درمورد اینکه چه زمانی متوجه شد لوکادیا قصد ترک اردوی تیم و خروج از ایران را دارد، گفت: همین اطلاعیه‌ ای که روابط عمومی باشگاه داد، تمام واقعیت بود. در آن اطلاعیه توضیح دادیم.