پیرس مورگان خبرنگار انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو، توئیت های زیادی را علیه لیونل مسی منتشر کرده است.

جنجال رفیق رونالدو: مارادونا اسطوره است نه مسی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جنجال های پیراهن پیرس مورگان، خبرنگار معروف انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو تمامی ندارد. این بار او با انتشار توییت هایی در انتقاد از لیونل مسی، به چهره خبرساز فضای مجازی تبدیل شده است.

او در یک پست توییتری، اسکرین شاتی از صفحه شخصی لیونل مسی را منتشر و فوق ستاره آرژانتینی را متهم کرد که جنبه قهرمانی جام جهانی را ندارد و بیش از حد معمول از این بابت خوشحال است.

مورگان که یکی از طرفداران کریستیانو رونالدو است، هرگز این واقعیت را پنهان نکرده است که کاملاً مهاجم پرتغالی را ستایش می کند و مرتباً در رسانه‌های اجتماعی به تمجید از او می پردازد. مورگان، مجری مصاحبه جنجالی رونالدو انتقادات شدید او از تن هاخ و مدیریت باشگاه منچستر یونایتد بود. گفتگویی که منجر به جدایی CR7 از جمع شیاطین سرخ شد.

این مجری جنجالی بارها اعلام کرده که در بحث میان مسی و رونالدو، مشخص است چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است و در حالیکه او بارها از فوق ستاره پرتغالی تعریف کرده، برای هر گونه انتقاد از مسی، هیچ ابایی ندارد.

حالا این شخصیت تلویزیونی بریتانیایی پس از قهرمانی مسی در جام جهانی، سوژه ای را برای انتقاد از او پیدا کرده است. مورگان با انتشار تصویری از پست های اینستاگرامی کاپیتان آرژانتینی و کسب قهرمانی جهان، در توییتر خود نوشته است: "باشه لیونل، متوجه شدیم. تو قهرمان جام جهانی شدی. تو داری بیش از حد ماجرا را بزرگ می‌کنی"!

توییت مورگان با واکنش های گسترده ای از سوی هواداران لیونل مسی نیز همراه بود.  یک کاربر نسبت به توییت مورگان با حالتی تمسخر آمیز پاسخ داد: «بزرگ شو مرد!» در حالی که کاربر دیگری اضافه کرد: «خیلی غم انگیز است که CR7 قهرمان نشد، نه؟ ازش رد شو.»

کاربر سومی نیز گفت: «شما فقط با گفتن این حرف خود را خجالت زده می کنید.» در همین حال، کاربری دیگری به شوخی نوشت: «باشه پیرس متوجه شدیم. شما با رونالدو مصاحبه کردید.»

اما توییت های مورگان در همین جا تمام نشد. او پیش از این، تجمع آرژانتینی ها در بوئنوس آیرس را در جریان جشن قهرمانی تیم هدف قرار داد و بار دیگر به سمت مسی شلیک کرد.

وقتی ESPN تصویری را با عنوان «تقریباً 4 میلیون نفر در خیابان‌های بوئنوس آیرس قدم می‌زنند» را منتشر کرد، مورگان نتوانست برای یک زخم زبان دیگر جلوی خودش را بگیرد و در توییتی نوشت: «خب، جمعیت شهر 15 میلیون نفر است. آیا 11 میلیون دیگر در خانه مانده اند چرا آنها مانند من فکر می کنند مارادونا هنوز بهترین بازیکن تاریخ آرژانتین است؟»

آن توییت نیز باعث شد که طرفداران به بخش نظرات هجوم ببرند تا به تمسخر مورگان بپردازند. یک نفر نوشت: «این واقعاً یک توهم است، پسر.» کاربر دیگری اضافه کرد: «دست از شرمنده کردن خودتان بردارید، نیازی نیست دستاوردهای مسی را کم اهمیت جلوه دهید زیرا رونالدو را ترجیح می دهید.»

جالب اینجاست که توییت های مورگان به همینجا محدود نشد. او در جدیدترین توییت خود، تصویری از امیلیانو مارتینز و لیونل مسی را منتشر کرد. جایی که عروسک امباپه در دستان سنگربان آلبی سلسته قرار دارد. مورگان در این توییت نوشت: چرا مسی به مارتینز اجازه می دهد که امباپه را اینطور مسخره و تحقیر کند؟ آنها در پاری سن ژرمن هم تیمی هستند، خیلی عجیب و بی عار!