ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان به هیچ‌کس فروخته نشده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان که در چند هفته منتهی به تعطیلات لیگ نتایج ضعیفی کسب کرده بود، با شروع دوباره مسابقات نیز موفق ظاهر نشد. پس از شکست چهار بر یک این تیم مقابل فولاد در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات، رضا مهاجری از هدایت نفت استعفا داد و پس از آن نیز خبر استعفای هدایت یزدی مدیرعامل این باشگاه نیز اعلام شد. در ادامه نیز ابوذر شجاعی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب گردید. به بهانه تغییرات در مدیریت و کادر فنی تیم نفت خبرنگار ما گفتگویی با ابودذر شجاعی انجام داده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* شما قبلا هم مدیریت نفت را بر عهده داشتید. درباره این انتخاب مجدد صحبت کنید.

آقای یزدی به عنوان دوست و همکار خوب بنده مدتی به عنوان مدیرعامل باشگاه مشغول بودند. در هر صورت شرایطی پیش آمد که نتوانستند ادامه دهند و استعفا دادند. پس از آن اعضای هیئت مدیره جلسه ای داشتند و در نهایت به خاطر تجربه‌ای که بنده پیش از این داشته‌ام درخواستی مطرح کردند و بنده نیز به جمعشان ملحق شدم.

* مشخص است تا چه زمانی در این پست حضور دارید؟

فعلا که به عنوان مدیرعامل افتخار خدمت پیدا کرده ام و اینکه تا چه زمانی در این سمت باشم اصلا مشخص نیست.

* درباره انتخاب سرمربی جدید تیم توضیح دهید.

پس از نتایجی که تیم کسب کرد آقای مهاجری استعفا دادند از مدیریت باشگاه درخواست موافقت کردند تا افراد دیگری بیایند و به تیم کمک کنند. باشگاه نیز با استعفای ایشان موافقت کرد منتها به خاطر زحمات این مربی و اینکه تیم توسط ایشان بسته شده بود قرار شد به عنوان مدیر فنی با نفت مسجدسلیمان ادامه همکاری داشته باشند.

در حال حاضر آقای اشکش به عنوان سرمربی انتخاب شده که بومی مسجدسلیمان است و در لیگ یک تجربیات خیلی خوبی به دست آورده و امیدوارم در تجربه جدیدش نیز موفق باشد. چند گزینه دیگر هم بود که به انتخاب و تصمیم اعضای هیات مدیره قرار شد هدایت نفت به آقای اشکش داده شود.

* موضوعی مطرح شده بود مبنی بر خرید تیم نفت توسط یک فرد  چنین چیزی را تایید می‌کنید؟

چنین خبری اصلا صحت ندارد و از اساس دروغ است. مشخص نیست خبرنگاری که این مطلب را کار کرده قصد شوخی داشته یا اینکه اهداف دیگری در سر داشته است.

* اوضاع مالی نفت مسجدسلیمان چگونه است؟

همانطور که آقای مهاجری که قبلا گفته بودند شرایط مالی باشگاه اصلا مناسب نبود. با تلاش جناب یزدی و مدیریت قبلی حدود 30 درصد قراردادها پرداخت شد. تامین منابع مالی دغدغه اصلی‌مان است و انشاالله بتوانیم طوری عمل کنیم که تا پایان فصل از این حیث خیال همه راحت باشد. شرایط بسیار سخت است و از همه مسئولان شهرستان و استان انتظار مساعدت و کمک داریم. قطعا تیم نفت مسجدسلیمان صرفا متعلق به شهر مسجدسلیمان نبوده و متعلق به مجموعه بزرگی به نام استان خوزستان است.

* صحبت پایانی.

شرایط فعلی تیم خیلی خاص است. از هواداران انتظار داریم همچنان تیم را حمایت کنند. قطعا یکی دو هفته که بگذرد کادر فنی جدید مسلط می‌شود و انشاالله نتایج لازم کسب خواهد شد. با توجه به اختلاف کم امتیاز در رده‌های پایین جدول قطعا با چند برد خوب می‌توانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم و تبدیل به همان تیمی شود که در ابتدای فصل ظاهر شده بود.