ناراحتی ابوالفضل پورعرب از مهمان برنامه سلام تهران

دعوای وحشتناک ابوالفضل پورعرب با مجری معروف در شب یلدا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 4 آذر سال 1340 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده و دانشسرای هنر است.او یکی از بازیگران معروف و سوپراستارهای دهه هفتاد سینمای ایران است و در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسران سابق

ابوالفضل پورعرب تا به حال سه ازدواج ناموفق داشته است. او از ازدوج اول و دومش یک پسر به نام پوریا و دختری به نام رویا دارد.

او در سال 1370 با بازیگر زن آناهیتا نعمتی ازدواج کرد. حاصل ازدواج این دو یک دختر به نام رایکا است. پس از ازدواج با آنا نعمتی با بازیگری او مخالف بود و فقط در یک سریال به نام مسافر در سال 1379 در کنارش ایفای نقش کرد. در انتها هم از هم جدا شدند.

ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که دو روز پیش از بیمارستان مرخص شده بود. به علت بد شدن حالشان دوباره بستری شد.

ابوالفضل پورعرب

علی تقی‌پور، تهیه‌کننده مستند داستانی «سگ»:

 دو روز قبل آقای پورعرب از بیمارستان مرخص شد تا درمان در منزل دنبال شود اما متاسفانه چند ساعت بعد حالشان بد شد و دوباره با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

 فعلا شورای پزشکی در حال بررسی است تا درمان را ادامه دهند.

 وی پیشتر هم گفته بود که احتمال جراحی بر روی پای پورعرب وجود دارد اما با توجه به نتیجه آزمایش‌ها شرایط برای جراحی این هفته میسر نیست و احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.