دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان جنگ بین دو قدرت تهاجمی و تدافعی لیگ خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم خواهند رفت تا سیزدهمین دیدار خود در لیگ بیست و دوم را تجربه کنند.

رقابت حساسی که به نوعی جدال بین دو قدرت تهاجمی و تدافعی برتر لیگ خواهد بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی با ثبت نوزده گل تا پایان هفته دوازدهم، عنوان برترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص دادند و در آن سو، آلومینیوم با دریافت تنها پنج گل، دومین تیم برتر لیگ از لحاظ تعداد گل دریافتی است تا مهدی رحمتی نشان دهد راه بسته نگه داشتن دروازه تیمش را به خوبی از دوران بازی آموخته است.

نکته جالب اینکه گلگهر در پنج بازی گذشته خود تنها مقابل نساجی مازندران موفق به باز کردن دروازه حریفانش نشده و در سمت مقابل هم حسین پورحمیدی در پنج دیدار گذشته فقط هفته قبلی و مقابل ذوب‌آهن مجبور به درآوردن توپ از داخل دروازه شده است.

به این ترتیب دیدار دوباره مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی در فرمت مربی، نبرد بین دومین خط دفاعی لیگ برتر و برترین خط حمله لیگ خواهد بود و باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند برتری خودش در این خطوط را به کل بازی تعمیم داده و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.