ماریوس نیکولائه، هم‌تیمی رومانیایی سابق رونالدو در اسپورتینگ لیسبون، ادعایی عجیب را در مورد او مطرح کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو جام جهانی کابوس‌واری را سپری کرد. او در بازی اول توانست یک بار دروازه غنا را باز کند. در بازی دوم به اروگوئه گل زد ولی در نهایت گل به نام برونو فرناندز ثبت شد. رونالدو در بازی یک هشتم نهایی برابر سوئیس با تصمصم انضباطی فرناندو سانتوس، نیمکت‌نشین شد و گونچالو راموس که به جای او در ترکیب قرار گرفته بود توانست هت تریک کند.

 رونالدو در یک چهارم نهایی برابر مراکش هم نیمکت نشین بود و با ورودش در نیمه دوم به زمین، نتوانست مانع شکست 1-0 تیمش و حذف از جام جهانی شود. او با چشمانی گریان میدان را ترک کرد. آینده رونالدو پس از فسخ با منچستریونایتد نیز مبهم است و او فعلا تیم ندارد.

ماریوس نیکولائه، بازیکن رومانیایی سابق اسپورتینگ لیسیون، که در این باشگاه با رونالدو در فصل 03-2002 هم تیمی بود، در مورد فوق ستاره پرتغالی گفت:«رونالدو انسانی اجتماعی نبود و بیشتر دوست داشت تنها باشد. او در دنیایی متفاوت سیر می کرد. از او خواهش می کردیم به میز ما بیاید و غذا را باهم بخوریم ولی قبول نمی کرد. تنها به سالن بدنسازی می رفت و کاری به سایرین نداشت. به ندرت هم در فعالیت های بیرون زمین مشارکت می کرد و اهل تفریح با هم تیمی ها نبود.»

نیکولائه ادامه داد:«فکر می کنم حرف هایی که در مصاحبه با پیرس مورگان قبل از جام جهانی زد، تمرکز خودش و پرتغال را برهم زد. حرف هایش بسیار تند بود و شنیده ام در تیم ملی به جز په‌په، دیگر بازیکنان چندان با او راحت نبودند و سعی می کردند از او فاصله بگیرند. رفتار برونو با رونالدو را نیز همه دیدیم. معتقدم رونالدو به عمد آن حرف ها را به مورگان زد تا از یونایتد جدا شود و فکر می کنم در نهایت یا به النصر برود یا به لیگ آمریکا. بعد از بازنشستگی هم شنیده ام دوست دارد وارد دنیای سینما و هالیوود شود.»