مهاجم سابق انگلیسی معتقد است جدایی رونالدو به چند ماه عذاب‌آور در منچستریونایتد پایان داد.

جدایی رونالدو یعنی پایان چند ماه عذاب‌آور برای یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی قطر برای رونالدو مثل یک کابوس بود چرا که او در هر دو بازی پرتغال در دور حذفی نیمکت نشین شد و در نهایت در نیمه دوم بازی پرتغال مقابل مراکش وارد زمین شد و نتوانست مانع از حذف تیمش شود. رونالدو پس از فسخ با منچستریونایتد بدون تیم است. این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون پیشنهاد النصر به کریستیانو رونالدو شنیده می شود اما در حال حاضر به نظر نمی رسد که فوق ستاره پرتغالی این قصد را داشته باشد که راهی فوتبال عربستان شود و همچنان می خواهد که در فوتبال اروپا به فعالیت خود ادامه دهد.

استن کالیمور، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، که سابقه بازی برای لیورپول را هم دارد، معتقد است جدایی رونالدو اتفاقی خوب برای باشگاه انگلیسی بود. او در این رابطه گفت:«رونالدو دیگر در یونایتد نیست و دوربین ها قرار نیست روی او در نیمکت تمرکز کنند. این یعنی اینکه اریک تن‌هاخ نیز دیگر مجبور نیست به سوالات در مورد نیمکت نشینی رونالدو پاسخ بدهد. جدایی رونالدو یعنی پایان چند ماه عذاب آور برای منچستریونایتد که نه به سود باشگاه بود و نه به سود خود بازیکن.»

کالیمور ادامه داد:«یونایتد در سال های اخیر پول های زیادی را هدر داده و حالا بیشتر از همیشه نیاز به ساختن تیمی دارد که هواداران را راضی کند. یونایتد باید دوباره تیمی با سیستم و هویت مشخص شود. همه باید بدانند که چه ترکیبی قرار است در هشت بازی از 10 بازی تکرار شود و ذخیره ها چه بازیکنانی هستند. باید تکلیف همه بازیکنان روشن شود. با تن‌هاخ یونایتد در مسیر تبدیل شدن به چنین تیمی است.»