رودریگو دی پل، ستاره آرژانتین که با آل بی سلسته به کشورش بازگشته، در صحبت‌هایی جنجالی با منتقدانش تسویه حساب کرد.

 دی پل: هر که با من مشکل داشت برود به جهنم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی‌پل، هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید، در جام جهانی قطر عملکردی درخشان برای آلبی‌سلسته داشت تا در کشورش به یکی از ستاره‌های محبوب این تیم تبدیل شود. تیمی که دیشب به همراه جام قهرمانی به آرژانتین بازگشت.

اما دی‌پل چهره‌ای بود که بعد از شکست 2-1 شاگردان اسکالونی مقابل عربستان با انتقادهای شدیدی مواجه شد. دی‌پل اما از بازی بعدی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و تا پایان جام جهانی و قهرمانی آلبی‌سلسته یکی از بازیکنان ثابت خط میانی تیم ملی کشورش بود.

حالا که جام جهانی برای دی‌پل و یارانش با بهترین نتیجه ممکن به پایان رسید و دیشب بازیکنان آلبی‌سلسته در میان استقبال تاریخی مردم آرژانتین به کشورشان برگشتند، دی‌پل فرصت را برای تسویه حساب با منتقدانش مناسب دید.

دی‌پل در یک لایو اینستاگرامی در حساب دوست و هم‌تیمی‌اش نیکلاس اوتامندی تندترین موضع را علیه کسانی گرفت که از او انتقاد کرده بودند. دی‌پل خطاب به دوربین گفت:" هر کس به من شک داشت برود به جهنم".

دی‌پل در هر هفت بازی آرژانتین در قطر بازیکن ثابت آلبی‌سلسته بود و نقش مهمی در برقراری ارتباط بین خط میانی و خط حمله بازی کرد. این هافبک اتلتیکو مادرید در هر بازی به طور متوسط در بیش از چهار دودیئل برنده شد و این نشان می‌دهد او تا چه حد جنگنده بازی کرده است.