اروین انگاپت ستاره دنیای والیبال و تیم ملی فرانسه از هم وطن خود یعنی کیلیان امباپه حمایت کرد.

حمله فوق ستاره والیبال به مارتینز:  نفرت انگیزی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که دو تیم آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی قطر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. جدال نزدیک و تماشایی در وقت‌های قانونی و اضافی با نتیجه ٣-٣ به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این آرژانتین بود که موفق شد حریف خود را شکست دهد تا جام جهانی توسط لیونل مسی بالای سر برود و فوق‌ستاره آلبی سلسته به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کند.

یکی از حواشی فینال جام جهانی به کل کل بین آرژانتینی‌ها و ستاره تیم ملی فرانسه یعنی کیلیان امباپه اختصاص داشت. حتی صحنه هایی در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود که او و لیونل مسی بعد از یکی از گل های‌شان برای یکدیگر مشت گره کردند.

در نهایت همین موضوع باعث شد که بعد از فینال و قهرمانی آرژانتین این کل کل در رسانه های اجتماعی ادامه پیدا کند و حالا این موضوع با واکنش تند فوق ستاره دنیای والیبال یعنی اروین انگاپت مواجه شده است.

یکی از صفحات هواداری پستی از ESPN با عنوان "امیلیانو مارتینز در جریان جشن رختکن آرژانتین" را منتشر کرده است. جایی که دروازه بان آلبی سلسته می گوید: "یک دقیقه سکوت برای امباپه"

این موضوع با واکنش تند اروین انگاپت فوق‌ستاره والیبال دنیا و فرانسه مواجه شده و این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود رفتار امیلیانو مارتینز را "نفرت انگیز" تلقی کرده و به نوعی حمایت خود را از کیلیان امباپه نشان داده است.